اطلاعیه عروسی

به سلامتی و میمنت در تاریخ 93/12/9 دوشیزه سحر نیکزادپور دختر آقای سید محمود نیکزادپور و خانم اعظم همت پور با آقای سید نوید مرعشی پسر آقای سید عنایت اله مرعشی و سیده عالیه قیری زاده، شروع زندگی مشترک خود را در کرج جشن گرفتند.

هیئت موسس سایت سادات قیری از طرف خود و کلیه فامیل و منسوبین این وصلت فامیلی فرخنده (پسر عمه و دختر دائی) را به خانواده های سید محمود نیکزاد پور و سید عنایت اله مرعشی تبریک و مبارک باد عرض نموده، خوشبختی و تندرستی عروس و داماد و تداوم سایه محبت پروردگار و والدینشان را بر سر هر دو آنها آرزومندیم.

 

Comment (11)

  • به سلامتی و مبارکی امیدوارم که خوشبخت و سعادتمند باشند به پدر و مادرهای عروس و داماد هم تبریک میگم

  • با سلام به همگی سادات محترم من هم این پیوند را تبریک گفته و از خداوند برای این زوج جوان آرزوی خوشبختی و شادکامی زیر سایه والدین محترمشان را دارم .

  • صمیمانه به پسر عم عزیز آمحمود و اعظم خانم عزیز و همچنین به آ سید عنایت ال مرعشی عزیزو دختر عم عزیز عالیه خانم تبریک میگویم مبارکا باشد. خوشبختی عروس و داماد را از خدای بزرگ خواستارم

  • سحر جان و نويد عزيز :
    اقا محمود و اعظم خانم :
    اقا عنایت و عاليه خانم:
    امين عزيزم:
    ازدواج فاميلي به اين شيريني و قرابت براستي نوراً علا نور است. با تبريك به شما تك تك عزيزان و با ارزوي خوشبختي و كام روزي عروس خانم گل و اقا داماد هزار ماشالله خوش تيپ و والدين پاك سرشت و محترم هر ٢ خانواده.
    مبارك باشد به همگي سادات محترم مرعشي و سادات معظم قيري

  • آبجی عالیه عزیز و آقای مرعشی-دایی محمود و اعظم جان پیوند سحرو نوید عزیز را به شما تبریک میگم.امیدوارم این عروس خانم زیبا وآقا داماد گل خوشبخت و سعادتمند باشند.

  • من هم به سهم خود این پیوند مبارک را به عروس وداماد وخانواده ها تبریک وتهنیت میگم . توفیق حضوردراین مجلس شادی نصیبم شد وبسیار هم دست اندرکاران زحمت کشیده بودن که جای تقدیر وتشکردارد.امیدوارم درتمام مراحل زندگی سحرونوید عزیزوخانواده های محترمشان تنی سالم داشته وروزگاررابه شادی سپری نمایید.

  • بسیار بسیار مبارک است
    انشاالله پیوندشان همیشه جاودان باشد
    به مدیریت محترم سایت پیشنهاد می کنم لیست ازدواج های فامیلی را در یک پست جداگانه نمایش دهند

  • ﭘﯿﻮﻧﺪﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺗﻘﺪﯾﻢ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﮔﻞ ﺳﺮﺥ ﺗﺒﺮﯾﮏ ﻣﯿﮕﻮﯾﻢ
    ﻭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﭘﺮ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ ﻭ ﻣﺤﺒﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯾﺘﺎﻥ ﺁﺭﺯﻭ ﻣﯿﮑﻨﻢ

  • منم به سهم خود از طرف خودم و خانواده این پیود عزیز و قشنگ را به داماد و عروس خانم و دو خانواد محترم تبریک گفته و آروزی خوشبختی و شادکامی میکنیم انشاله

Leave Your Comment

Skip to content