اعضای جدید

هیئت موسس سایت سادات قیری افتخار دارد تا ضمن خوش آمد گوئی به نامبردگان زیر بعنوان عضو جدید سایت ، از سایر عزیزانی که تا کنون فرم عضویت مندرج در سایت را تنظیم و ارسال نفرموده اند خاضعانه تقاضا میشود به منظور ارتقا سطح کاربری سایت سادات قیری در این زمینه مضایقه نفرمایند. 
ضمنا چشم به راه: اظهارنظرها ، پیشنهادها،مقالات وعکس های شما اعضاء جدید محترم نیز می باشیم.
سید محمدرضاقیریان 
 سید علی سمیع پور 
سید محمدریاضی پور 
سید احمدرضامسعودنیا 
سیدمسعودشریف زاده 
 فریده ریاضی پور 
 سید فوادریاضی پور 
سید محسن مسعودنیا
سید حسین مسعودنیا
 سپیده مطهر  
سید محمد مهدی قیری
مدیریت سایت سادات قیری
1392/12/9

Comment (14)

  • با درود و خوشامد گویی به اعضای تازه وارد .پیشنهادی برای مدیریت محترم دارم که بهتر است نام بزرگان فامیل نیز در لیست اعضا باشد تا باعث زینت و پربار شدن گردد. امیدوارم که مدیریت محترم این پیشنهاد را مورد بررسی قرار دهد.

  • با سلام به فامیل گرامی و با آرزوی شادکامی و بهروزی
    و سلام ویژه به دوستان و همبازیهای دوران کودکی در اهواز : شهناز .علیرضا.فرخ .آرش .پیام و بالاخص مژده و فروغ عزیزم که امیدوارم هرکجا هستند درنهایت سلامت و شادی همرا ه خانواده محترمشان باشندو به امید روزی که دوباره دورهم باشیم چراکه بقول شاعر:
    اوقات خوش آن بود که با دوست بسررفت
    باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود.

  • آفرین مهشید خانم که یادی از گذشته ها کردی و از شعر زیبائی که نوشتی لذت بردم . همیشه جوشش انس و الفت فامیلی از همان دوران شیرین کودکی سرچشمه میگیرد از اینکه اسم و کامنت شما عموزاده عزیز را دیدم اگر چه هنوز سعادت دیدار شما نصیب نشده خوشحال شدم .موفق و شاد باشی. با امید به همکاری بیشتر در ارتقاء سایت بوسیله شما جوانان فامیل.

  • مهسا جان سلام از دیدن و خواندن مقالات شما مسرور شدم زیرا قلم شما بسیار روان و شیواست جوانانی همچون شما مایه افتخار فامیل اند. چون همیشه موفق و موید باشی.
    سلام مخصوص به ابوی و والده و همسر محترم برسان.

  • ورود این عزیزان به جمع اعضاء سایت تبریک گفته امیدوارم شرایطی مهیا شود تاروزی تمامی این اعضاء دورهم گرد آمده ودیدارها تازه گردد.
    به امید آن روز.

  • مهشید خانم سلام خیلی خرسند هستم که شماوخواهرگرامی سپیده خانم وصدالبته سپهرعزیزرادرجمع ماوسادات میبینم.به یادآوردن خاطرات آن دوران..عیدها..برای من هم مسرتبخش بود.امیدوارم هرچه زودترشماهاوخانواده گرامی راازنزدیک ببینیم.

  • همگي خوش آمدييييد!!!
    بخصوص پسرعموي گرامي آقاي محمد رياضي پور، بسيار از حضور شما در سايت سادات قيري خوشحال شدم. ما به وجود شما احتياج داريم.
    و همينطور مهشيد عزيزم، دوست دوران كودكي و ايام خوش نوروز، به جمع ما خوش آمديد. سپيده عزيزم هم همينطوراميدوارم ايام به كامتان باشد . به اميد ديدار همگي فاميل عزيز زير يك سقف.

  • سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم چگونه میتوانم فرزندم که تازه متولد شده در شجره نامه ثبت کنم

    • جناب سید محسن مسعودنیا:
      باتشکر از شما، کافیست نام کامل وی رابرایمان ارسال تا سریعا درشجره ثبت گردد.
      بااحترام

  • تشکر از شما بابت حسن توجه و سرعت شما در پاسخگویی..سید سینا مسعودنیا متولد 93/08/16

    • نام سیدسینا درقسمت شجره درج گردید. باآرزوی توفیق روزافزون برای کل سادات قیری

  • درود به فامیل عزیز و رفقای قدیمی
    دلم برای همتون تنگ شده ،یادآوری خاطرات خوشی که با شما عزیزان داشتم همیشه مایه شادی میشه هرچند عزیزانی از جمع ما رفتن که فراقشون کمرمون رو شکسته .روحشون شاد .میخواستم تبریک بگم برای خلاقیت جالبی که به خرج دادید و این سایت رو راه اندازی کردید. دوست دارم ببینمتون .به امید دیدار

  • با سلام به فروغ خانم و آقا رضای عزیز ممنون از لطف شما ما هم به شما افتخار میکنیم . خدا به حاج آقا رضا خیر دهد که سبب این کار خیر شد که لااقل از این راه با یکدیگر تماس داشته باشیم و از حال یکدیگر با خبر. برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت دارم . روی ماه بچه هایتان را میبوسم .

Leave Your Comment

Skip to content