اطلاعیه

 

 

اعضاء محترم سادات قیری

خوشبختانه با همت شما اعضاء گرامی سری جدید عکسهای قدیمی در بخش عکس های ارسالی کاربران درج و آماده بازدید شما عضو محترم سایت می باشند.
سری انتشار این عکس ها مربوط به بهمن 1393 بوده و البته فقط کاربرانی می توانند از این عکس ها بازدید به عمل بیاورند که قبلا در سایت عضو شده و نام کاربری و رمز عبور دریافت نموده باشند.
لذا از کلیه کاربران تقاضا می شود تا نسبت به ثبت نام و انتخاب نام کاربری و رمز عبور همت گمارند تا بتوانیم خدمات بیشتر و بهتری را در اختبیار شما اعضاء محترم قرار دهیم.
مدیریت سایت
7/بهمن/93

Comment (2)

  • با سلام به خانواده محترم سادات قيري ‘از اينكه به عضويت سايت موفق شدم خوشحالم.اميدوارم بتوانم من هم بنوبه خود خدمتي بنمايم.در اينجا لازم مي دانم از حاج اقا رضا اباد كه بانی اين كار شده تشكر كنم و همينطور از فعاليت اقاي بهروزي و اقاي مهرداد قيري زاده و همه فعالين در اداره سايت كمال تشكر و قدرداني را داشته باشم.زيرا اين كار ثواب همان صله رحم را دارد. دوستدار همه فاميل محترم محمد رياضي بور

  • برادر بسيار عزيزم اقا محمد رياضي پور:
    چشم ما به زيارت نام مبارك شما روشن. ورود بزرگان و پيش كسوتاني همچون شما به ما دست اندركاران روحيه مضاعف خدمت را به همراه مي أورد . نام شما و تني چند همچون بهروزي عزيز، اقا فخرالدين محموديان، حسين اقا شريف زاده، ووووووو براستي براي ما ميان سالان سر مشق و براي جوانان چراغ راه و براي نوجوانان اميد بهمراه دارد.
    بنده كه از دوران طفوليت سعادت بهره وري از علم و دانش و محفوظات اجتماعي و …. شما را در خاطر دارم هيچگاه فراموش نمي كنم كه پاره عظيمي از گفتگو هاي في مابين همانا كمبود ارتباطات موزون و مفيد و …… بود كه حقيقتا يكي از أهداف ما براي راه اندازي اين حركت فرهنگي قلمداد ميشد.
    اين چند خط ساده كه نوشتيد به اندازه مثنوي هفتاد من روحيه و انرژي متصاعد نمود. اينجانب درخواست دارم به ما خدمت گذاران و عاشقان منت گذاشته حضور خود را بيشتر و راهنمايي هاي لازم را دريغ نفرماييد بنده رجاع واسق ديگر بزرگانئ كه ذكر نام انان ضرورت ندارد چرا كه نامشان و يادشان همواره اعتبار فاميل و خانواده است اگر چه قدم بر چشمانمان ننهاده اند ولي همانا سوي چشم فرهنگي ما از برق و عظمت نام و سابقه خدمت گذاري ان عزيزان به قوم پاك سرشت سادات قيري است نيز پا در عرصه اين خدمت الهي، ارزشي ، فرهنگي نهاده و ما و ديگران را از تجربيات خود محروم ننماييد انشالله حضرت عالي نيز در ملاقاتها و ديد و بازديد ها از ذكر اين مهم غافل نباشيد.
    حقير در زير نويس دو مقاله در خصوص والده گرامي ذكر كردم كه اين حركت ( راه اندازي سايت سادات قيري ) ريشه در أفكار و ارمانهاي ان بزرگوار كه قبلا عرض كرده بودم مشخص ترين بارزه شخصيتي ايشان ٥٠ سال جلوتر از زمان حركت كردن بود، هم او كه اشاره شد تنها كسي كه وقتي به مزارش پا ميگذاري بوي زندگي را حس ميكني.( رحمت الله )
    چه خرسند و ميمون كه خلف ايشان قدم در جاي پاي ايشان نهاده.
    ارادتمند-
    رضا آباد

Leave Your Comment

Skip to content