لیست دامادهای سادات قیری

 

 

بنام خداوند بخشنده مهربان

هیئت موسس سایت سادات قیری بمنظور آشنائی اعضاء محترم و فامیل گرامی از اسامی دامادها ی فامیل که بی شک اکنون عضوی ازسادات قیری به شمار می آیند  و تفاوتی میان آنها و سایر اعضاء نبوده و نیست و در جهت ایجاد فضای ارتباط بیشتر با یکدیگر،  افتخار دارد که این اسامی را به معرض دید شما کاربران عزیز قرار داده و از نامبردگان خاضعانه انتظار دارد تا برای ارتقاء توان و اهداف عالیه سایت سادات قیری از ارائه پیشنهاد و شرکت فعال در امور سایت همکاری صمیمانه مبذول فرمایند.

لازم به توضیح است که با امید به کمترین اشتباه در ذکر اسامی آقا دامادها ی محترم سادات قیری هر گونه خطای سهوی یا از قلم افتادن وعدم درج برخی اسامی بدلیل کمبود اطلاعات را در اسرع وقت به ما اعلام فرمائید تا جدول مربوطه کامل گردد. بدیهی است بااطلاع رسانی شما عضو محترم اطلاعات ما نیز تکمیل خواهد شد.

همچنین خاضعانه تقاضامندیم تا به منظور تکمیل مشخصات اعضاء سادات قیری ، این عزیزان ویاهمسر وفرزندان محترمشان نسبت به  تهیه و ارسال مشخصات فردی مانند تاریخ تولد ومحل تولد ونام پدرگرامی اقدام نموده ومارا یاری نمایند تا درمناسبت های مختلف بتوانیم نام این اعضاء محترم رانیز درسایت درج نماییم.

با آرزوی سرافرازی برای همه ی اعضاء سادات قیری

هیئت موسس سایت سادات قیری

1/بهمن ماه/1393

[ws_table id=”14″]

Comment (7)

  • برای همه عزیزانی که اخیرا و یا از سالها قبل بجمع فامیل پیوسته اند صمیمانه ارزوی تندرستی و شادکامی دارم و چه خوب است که از طریق سایت برای ارتباط بیشتر با ارائه رهنمود مضایقه نفرمایند و انشاله زمینه برای رفت و امد فامیلی برقرار گردد. همراه با خانواده موفق و شادمان باشید.

  • با آرزوي موفقيت و تندرستي براي تك تك دامادان محترم فاميل. به اميد روزي كه مجمع خانوادگي را دوباره برقرار كنيم و شاهد ديدار حضوري عروسان و دامادان فاميل باشيم.

  • با توجه به اینکه اکثر مکتوبات مندرج در سایت بسیار ارزشمند و پر محتوای سادات قیری را به همراه همسر نازنین و مهربانم سیما (سرکار خانم صدیقه قیری زاده )را مطالعه میکنم ولی زمانی که لیست دامادهای سادات قیری را دیدم انچنان شادمان و کنجکاو پیگیر شدم تا ببینم چه کسانی سعادت دامادی این خاندان جلیل و ارزشمند را دارا میباشم که به نام خود بر خوردم که ضمن ارزوی سلامت و سعادت و شادکامی و توفیق روز افزون خاندان سادات قیری از دست اندر کاران این سایت پر ارزش و توانا تشکر و قدردانی مینمایم.ارادتمند شما

Leave Your Comment

Skip to content