پیام تبریک

 

 

فرزند گرانمایه و فرهیخته مان:

آقای دکتر محمد نافعی از اینکه با ثبت اختراع اخیرت (دستگاه لایه بردار پوست به طریق لیزری) که همنام با نوه عزیزمان لیاناست ،در حافظه تاریخ ماندگار شده ای خداوند را شاکریم.

این موفقیت را که تاثیر نقش همسرت ماریه جان در آن بسزاست به پدر گرامی و کلیه خواهران و برادرانت و جمع خودمان تبریک و تهنیت می گوییم وجودت مایه مباهات و سرافرازی ما است .

بطور قطع ارواح مطهر مادر گرامیتان بانو اختر نافعی، پدرمان سید نورالدین محمودیان و فرزند ناکاممان دکتر سید محمود رضا محمودیان نیز در این شادی و افتخار سهیم و شریکند.

 

خانواده محمودیان

Comment (12)

  • برادربزرگوار آقای دکتر محمد نافعی عزیز:
    بی شک ابداع ونوآوری شما به عنوان عضوی از سادات بزرگ قیری باعث مباهات این فامیل نیز می باشد و امید داریم تا هرروز شاهد رشد وشکوفائی شما مخترع عزیز وسایر جوانان برومند فامیل باشیم.
    تبریک ما راپذیراباش.
    همچنین این موفقیت را به خانواده های محترم نافعی و محمودیان صمیمانه تبریک وتهنیت عرض می نماییم.
    مدیریت سایت سادات قیری
    1/بهمن/93

  • تبریک صمیمانه من را هم که عضو کوچکی از این سادات هستم , پذیرا باشید.همیشه در راهتان موفق باشین.

  • صمیمانه به آقا محمد ماریه خانم و خانواده محترم دائی محمودیان علی الخصوص آ سید فخرالدین عزیز تبریک میگویم بامید موفقیت روزافزون

  • محمد عزيزم موفقيتهاي بيشمارت باعث افتخار من و لياناي دلبندمان است . خدا را براي داشتن همسري مثل تو شاكرم و اميدوارم هميشه شادي و تندرستي بدرقه راهت باشد. صورتهاي مهربان عزيزانمان ، مادر بزرگوارت و محمودرضاي نازنينم ، از آسمان بر موفقيتهاي روز افزونت لبخند ميزند

  • باعث افتخار و غرور بسیار داره این خبر به آقای دکتر نافعی و ماریه عزیز و دایی فخرالدین و دخی خانم و خانواده محترم نافعی هم تبریک میگم خدا همه ی جوانان لایق و شایسته رو حفظ کنه . با احترام آنیتا

  • سلام خدمت سادات بزرگوار قیری ؛
    برخود لازم میدانم مراتب تقدیر و تشکرم را به این شکل اعلام کنم .
    اول خانم شهناز محمودیان نویسنده متن ، تیمسار فخرالدین محمودیان پدر عزیزم و خانم پرویندخت مادر گرامی :
    عمه شهناز عزیز ؛ محال است قلمی در و گوهر بریزد ، مگر سکانداری چون شما بیابد تا آنچنانش بلغزاند که دل خواننده نیز از عشق لبریز گردد .
    بزرگوارانم همواره سعی کرده ام مسیر عمودی زندگی از فرش تا عرش … را برگزینم و به قول پرفسور حسابی یافتم ماموریتم در زندگی بی مشکل زیستن نیست با انگیزه بودن ست . خدا را بر انگیزه هایی چون ماریه و لیانای عزیز بهانه های بودنم شاکرم و افتخار میکنم که سعادت بودن با فرهیختگانی چون شما را دارم .
    روح مادر بزرگوارم و دکار رضای عزیز شاد و یادشان در قلبمان ابدی .

  • همچنین از مدیریت محترم سایت بواسطه زحماتی که برای این کار ماندگار و فرهنگی میکشن و محبتی که به من داشتند. و جناب بهروزی عزیز ، خانم ها آنیتا و رزی گرامی و جناب علی عزیز کمال تشکر و امتنان رو دارم و بسیار خرسندم که بنده رو توی جمع سادات محترم قیری پذیرفتین . دنیا را برایتان شاد و شادی را دنیا دنیا از خداوند منان آرزو دارم . من با یک نفر از جمع سادات بزرگ قیری زندگی میکنم ماریه عزیزم که باعث میشود تا دنیا دنیاست برای بقای سادات بزرگ قیری دعا گو باشم . شاد باشد و خوشبخت .

  • با عرض تبريك خدمت جناب آقاي دكتر نافعي و ماريه عزيز و همينطور پسرعموي گرامي جناب آقاي فخرالدين محموديان .

  • محمد عزيز و دوست داشتني:
    واجب ميدانم اين موفقيت بزرگ را از صميم قلب تبريك و شاد باش عرض كنم. اميد است اين شروعي باشد براي موفقيت هاي بعدي حتما انشالله.
    بنده كه يك بار ان هم براي زمان كوتاهي سعادت زيارت شما را داشتم همانگاه دانستم كه حضرت عالي از نعمات الهي و هوش و ذكاوتي خدا داد بهره مند هستيد كه شنيدن چنين اخبار غرور افريني كمترين حاصل است.
    دعاي اين حقير بدرقه راه شما براي دست اوردهاي بيشتر.

  • جناب رضا آباد عزیز و بزرگوار ؛
    ادبیات و نوشتار پرمهر شما حکایت از اصالتی عمیق دارد که با وجود سالها دوری از وطن همچنان صفا و صمیمیت درآن هویداست . ما خدمت شما موفق های فامیل بزرگ قیری درس پس میدهیم قربان . دیدارما اگرچه کوتاه ولی پربار بود و امیدوارم افتخار پذیرایی از خضرتعالی و خانم مهربانتون رو توی فرصت مناسب داشته باشم . به امید دیدار و موفقیت و سربلندی سادات بزرگ قیری .

Leave Your Comment

Skip to content