سالگرد ازدواج من

 

 

بنام خالق عشق و دوستي

 

يكي از بزرگترين امتيازات سايت ما صفا و صميمت و  منحصر به فرد بودن ان  است. يكي از  أهداف  متفاوتي كه از ابتدا در فكر داشتيم إيجاد فضاي گرم و دوستانه توام با مهرباني و محبت بوده و أساسا قصد آن داشتيم  تا در وانفساي زندگي ماشيني و اجبارات و بايد هاي آن راهي پيدا كنيم تا روابط دوستي و فاميلي مان حد اقل اگر پر رنگ تر نشود كم رنگ تر نگردد.

لذا بر همگي ما واجب است اگر طرحي و فكري و گزينه اي براي افزايش  اين دوستي ها داريم بي رو درواسي بيان كنيم و با گرمي و صفاي خود محيطي با حال و دوستانه بسازيم  كه سايت خانوادگي ما محل راز و نياز عاطفي و قلبي ما با يكديگر باشد و بخصوص افزاينده روابطمان و نا گفته هاي بعضا بسيار مهم  كه گفتم  در دنياي ماشيني امروز در حال رنگ باختن است.

اما:

لازمه بيان اين مطالب و به قولي به اشتراك گذاشتن آن ، گذشت ، رفع بغض و كينه ، مهرباني ، عشق ، دوستي  ، و قلبي سراسر و مالامال از صفا است كه اميد است خدا ابتدا صفات بالا را به اين حقير و بعد به ديگر دوستان عطا نمايد.

ايكاش مقبول افتد و دوستان با دريا دلي خود بخوانند چرا كه لحظات زیبادیگراتفاق نمی افتند! كسي چه ميداند ؟

 

سالگرد ازدواج ؛

آري امروز سالگرد ازدواج من است ٢٩ آبان . نامش آزاده بود ولي بي أنصاف مرا در قلب خود اسير و زنداني كرد  و چه زندان بان خوبي است . امروز ٢٩ سال از بيست و نهم آبان سال ١٣٦٥ مي گذرد و من هنوز مجنون وار عاشق او هستم مخزن اسرار من است آينه قلب من و نگاه دارنده عشق من است و چه نگهبان  خوبي است و چه زندان خوبي !!!!!! ٢٩ سال سراسر  شيريني و خوبي و صداقت و گذشت و عشق و عشق و باز هم عشق اين قصه تمام نشدني و غير تكراري  ما آدمها كه هر بار نوشتن ، خواندن و شنيدن آن تازه است.

چه زود گذشت. وقتي به پشت سر خود مي نگرم و آنچه را كه بياد دارم مرور مي كنم تنها  سپاس و شكر خود را به در گاه خداوند متعال مي آورم كه حافظ و راهنماي من بود و لحظه اي مرا به خود وا نگذاشت و همواره مرا دوست داشت حتي بيشتر از آنچه خود مي پنداشتم.

بدون شك ازدواج بزرگترين واقعه زندگي ماست حتي مهم تر از تولد و مرگ  كه  در آن هيچ  نقشي نداريم………….

آري امروز ساگرد ازدواج من است و من چه شادم از اين واقعه و اين مهم و چه خوب بود و چه خوب است. و چه کسی ازآینده خبردارد. بهتر است تا مي توانم مهربان باشم و خوش باشم و شكر گذار همه نعمات داده و نداده او.

الحمدالله رب العامين

رضا آباد

 

 

عزيز، دوست، مهربان، تو نيز دل نوشته هاي خود را با دوستان و فاميل خود به اشتراك بگذار و ما را در شادي هاي خود سهيم بنما

به من و فاميل و دوستان خود اجازه بده شريك شادي تو باشيم همانگونه كه در مصايب با تو هستيم. از مدير سايت  سادات تمنا دارم سرفصل سالگرد ازدواج  را همچون حركت زيباي أعلام تولد عزيزان در برنامه ها و إمكانات سايت قرار دهد و اجازه بدهد ما بتوانيم به يكديگر پيام شادي و مهرباني و محبت بدهيم بيايد دست به دست هم داده و فضاي اين سايت را به محل مهرباني و دوستي و محبت و شادي تبديل كنيم. بيايد به خطاهاي گذشته بكديگر قلم عفو كشيده و ترويج دهنده عشق و مهرباني و گذشت و خوبي باشيم. وسلام

Comment (12)

  • تبریک میگم عمو رضا انشالله سالیان سال در کنار هم خوشبخت و سلامت باشید و سایتون بالای سر بچه ها.

  • ضمن تبریک این پیوند فرخنده به رضای عزیز وآزاده گرامی
    به اطلاع کلیه اعضاء سادات قیری می رسانیم که ازاین پس صفحه ای تحت نام (درشادیهای هم سهیم باشیم) درسایت سادات قیری قرار داده شده است تا کلیه اعضاء بتوانند حس وروحیه شاد درونی خودراکه ناشی ازمسائل وامورات مختلفی همچون تولد ، سالگرد ازدواج وموفقیت های تحصیلی وتجاری وورزشی وتولد نوزاد وعقد ونامزدی وخاطرات زیبا…. وهرآنچه که باعث شادی فرد درروز وزمانی خاص گردیده ومی گردد رابرای سایت ارسال تابه نام خودتان و به محض ارسال درج گردند به امید اینکه باعث خوشنودی سایر اعضاء ونیز ایجاد صفا وصمیمیت بیشتر درمیان فامیل گردیم.
    لذا دررابطه بااین حس زیبای ایجادشده به شما دست یاری دراز نموده ومنتظر ارسال حس وروحیات ناشی ازخبرهای شادازسوی شما می باشیم.
    بیایید درشادیها نیز همدوش وشریک یکدیگر باشیم.
    جهت ارسال این حس درونی کافیست معذورات وقید وبند ها و…..راکنارگذاشته وبانگارش این حس زیبای درونی وارسال آن ازطریق صفحه ی تماس باما ویاارسال به آدرس زیر اقدام نمایید
    Info@sadatghiri.ir
    مدیریت سایت سادات قیری
    1/آذرماه/1393

  • به به آقا رضا وآزاده خانم اینشاا.. که مبارکه
    برای من که انگاردیروز بود نه 29 سال پیش چون خودم هنوز این مقدارسن ندارم!
    ببینم اصلا شما چند سالتون هست؟
    ایکاش این حس زیبای درونیت رابا عکسی ازخودت وآزاده همراه میکردی که دیگر همه چیز کامل میشد.
    همیشه سالم وعاشق وشاد باشید. اینشاا..

  • داداش رضا و آزاده جون سالگرد ازدواجتون را تبریک میگم .امیدوارم سالیان سال در کنار هم باشید و نوه های گلتون در زمان …… دور و برتان باشد.همیشه سالم و شاد باشین .خیلی دوستون دارم

  • به به بسلامتی ، از صمیم قلب به شما آقارضا وآزاده عزیز تبریک میگم امیدوارم همواره در کنار همدیگه لحظات بسیارشادی را تجربه کنید .

  • رضا جون و ازاده مهربان:
    سالگرد ازدواجتان را تبريك عرض مى كنم.
    هميشه عاشق بمانيد و عشق بورزيد.
    از خوشبختى شما لذت مى برم.

  • سروران گرامی آزاده و رضا جان مبارک باشد هر جا هستید صحت و سلامتی در کنار خانواده و سربلند و پیروز و موفق باشید

  • رضا جان هم تو و هم آزاده عزیز حقیقتأ دوست داشتنی و عزیز هستید و همچنین عاطفه جان و عارفه جان همیشه شما را دوست داریم پایدار بمانید.

Leave Your Comment

Skip to content