انا لله و انا الیه راجعون

باورش سخت است پژمردن گل تازه شکفته و زیبا ولی اگر به خواست خدا باشد بایستی گردن نهاد و پذیرفت
باردیگر سادات قیری عزادارگردید واینبار نیز باکمال تاسف درسوگ وفراغ جوان تازه شکفته ای دیگر.
بدینوسیله فوت ناگهانی عزیز نوشکفته ( مهندس سید امین آباد ) فرزند آقای سید عبدالکریم آباد وخانم فروزان کیانی را به اطلاع سادات محترم قیری وبستگان گرامی می رسانیم.
هیئت موسس ضمن تسلیت به خانواده های گرامی این نوگل پرکشیده به دیار حق وکل سادات قیری : ازدرگاه خداوند صبر وشکیبایی برای بازماندگان وشادی وآمرزش ابدی برای این عزیز مسئلت می نماید.
مراسم تشیع وخاکسپاری پیکرپاکش درروز شنبه مورخه 10/آبان/93 دربهشت معصومه شاهین شهر
و مراسم یادبود این عزیز درروز یکشنبه مورخه 11/آبان/93  درمسجد واقع درخیابان نظامی شاهین شهر برگزار گردیدند.
 روحش شاد ویادش همواره گرامی باد

Comment (18)

  • افسوس و صد افسوس که یکی دیگه از عزیزای جوون فامیل رو از دست دادیم به خانواده محترم آباد تسلیت میگم ما هم در غمشون شریک هستیم

  • خبر بسیار ناگهانی و متاثری بود ولی چاره چیست در بزم وصالش همه کس طالب دیدار تا یار که را خواهد و میلش به که باشد. از صمیم قلب به آکریم عزیز و خانم کیانی و خانواده معزز عمو اسماعیل عزیز تسلیت میگویم و امیدوارم خدای بزرگ صبر و بردباری به بازماندگان عنایت فرماید. من را شریک اندوه خود بدانید.

  • مصیبت وارده را به شما خانواده محترم آباد آقا کریم آقا رضا و نریمان تسلیت عرض میکنم ما را در غم خود شریک بدانید

  • فروزان و كريم عزيز زماني كه فرزند نازنينتان چشم بدنياي فاني گشود و او را امين ناميديد مطمئنا امانت دار واقعي امانتي را به شما هديه كرده بود كه ميدانست،او را در بهترين شرايط و پاكي به او بازخواهيد داشت.
    فلذا بازگشت اين عزيز دردانه را به سراي باقي به شما و خاندان جليل قيري عرض تسليت داريم.
    سيما و سيف

  • از صمیم قلبم به خانواده محترم آباد مخصوصا آقاکریم وفروزان خانم عزیزم تسلیت میگم واز خداوند مهربان صبری عظیم را برایشان آرزومندم.

  • برادر و خواهر عزیزمان ؛آقاکریم و فروزان خانم گرامی!
    بسیار سخت است و طاقت انسان را می فرساید ،غم نبود فرزند…
    ما نیز دراین غصه ی بزرگ کنارتان هستیم و از خدای غفور برای امین مان درجات رفیع و برای همه مان صبروتحمل خواستاریم…
    محمود و مرضیه

  • اقاكريم ،فروزان خانم ،عمو رضا و نريمان جان،
    بانهايت تاسف مصيبت ازدست دادن نابهنگام امين عزيز را به شما و ساير بستگان تسليت عرض مينماييم
    ماراهم درغم عزيز ازدست رفته خود شريك بدانيد.
    سحاب و شيرين

  • کلمات ازنگارش هرآنچه که دروجودمان می گذرد قاصر هستند ولی تنها میتوانم برای شما (آقاکریم وفروزان خانم وفاطمه ی گرامی) خصوصا وسایر بازماندگان ،ازپروردگارمهربان تقاضای صبر وتحمل برای این مصیبت عظیم را مسئلت داشته باشم.اینشاا…
    جایش درمیانمان همیشه خالیست وخداوند روح بزرگش راباجدش محشورنماید.اینشاا..

  • انا لله و انا اليه راجعون
    در گذشت امين عزيزم چنان سنگين و جانسوز است كه به دشوارى به باور مى نشيند ولى در برابر تقدير حضرت پروردگار چاره اى جز تسليم و رضا نيست.
    اين ماتم جانگداز را به پسر عمه عزيزم اكريم و فروزان خانم گرامى و خانواده عمو اسماعيل عزيزم از صميم قلب تسليت عرض نموده و براى انان صبر و اجر و براى ان عزيز سفر كرده علو درجات الهى را مسًلت دارم.
    مرا شريك اندوه خود بدانيد.

  • جناب آقاي آباد و سركار خانم كياني ،پركشيدن فرزند دلبندتان را تسليت گفته و از صميم قلب با شما همدرد هستيم. شادي روح سيد امين عزيز و صبر جميل براي بازماندگان آن سفركرده را از درگاه خداوند منان خواهانيم. ماريه و محمد

  • تسلیت واژه کوچکی است نسبت به غم از دست دادن فرزند ولی چه کنیم که این هم از مقدرات الهی است و ناچار به اطاعت آن از سوی بندگان خداوند .ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ به برادر بزرگور آقا کریم آباد و همسر گرامیشان به تک تک خانواده های دور و نزدیک این عزیز از دست رفته عرض تسلیت نموده و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل و اجری جلیل خواستارم

  • مصیبت وارده را به شما تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان آرزوی صبر و برای ان مرحوم مغفرت اللهی را خواستارم

  • درگذشت نابهنگام یکی دیگر از جوانان فامیل را به خانواده آن عزیز و خانواده آباد تسلیت عرض میکنیم. مارا هم در غم خود شریک بدونید.
    روزبه و شروین

  • با عرض تشكر و پوزش بدليل تالمات شديد روحي و به نمايندگي از طرف آقاي سيدعبدالكريم آباد و سركار خانم فروزان كياني و كليه وابستگان آباد و كياني از كليه عزيزاني كه در مراحل مختلف و به أشكال متفاوت إبراز محبت و همدردي نمودند عرض تشكر داريم و دگر بار مفتخريم به عضويت در خانواده اي كه هر كجا وجود آنان نياز باشد حاضر هستند.
    خداوند جميع رفتگان را قرين رحمت نمايد و انشالله جوابگوي الطاف شما در شادي عزيزانمان باشيم.

  • خانواده محترم آباد و کیانی مصیبت وارده را از صمیم قلب تسلیت میگوییم واز خداوند برای همگیمان صبر آرزومندیم ما را نیز در غم خود شریک بدانید
    رضا و افسانه

  • خانواده محترم آباد مصیبت وارده فرزنده دلبندتان که باعث تاسف وتاثر سادات قیری گردید تسلیت عرض نموده و آرزومندیم ما را در غم خود شریک بدانید .برادر کوچک شما سید رضا قیریان

  • کل من علیها فان
    خداوند ایشان را رحمت و با علی اکبر امام حسین محشور وبه پدر ومادر داغدیده صبر واجر عنایت فرماید

Leave Your Comment

Skip to content