اطلاعیه بسیار مهم

به نام پروردگار

 

اعضاء محترم سادات قیری:

خرسندیم که پروردگار مهربان در ادامه ی توفیق خدمت گزاری به شما اعضاء محترم سادات قیری و منسوبین گرامی، بار دیگر لطف نموده و این بار مفتخریم که به آگاهی شمابرسانیم که، نظر به اهمیت حفظ و حراست از اسناد و عکسهای ارسالی و فیلم های مستند شما عزیزان و با توجه به ضرورت حفاظت و پاسداری از این امور، درطراحی سایت به گونه ای عمل گردیده که منبعد به جز اعضاء محترم سایت، سایر کاربران عادی قادر به بازدید از بخش گالری نخواهند بود.

لذا به منظور استفاده و بازدید از عکسهای ارسالی کاربران و نیز عکس و فیلم و اسناد تاریخی لازم است که به بخش گالری مراجعه و نسبت به تکمیل و ارسال فرم مذکور اقدام نمایید.

در جدول مورد نظر انتخاب نام کاربری و رمز عبور کاملا بنا به انتخاب کاربر خواهد بود و پس از تایید سیستم ، مراتب از طریق ایمیل شخص به اطلاع عضو محترم خواهد رسید.

بدیهی است پس از تایید ، کاربر با درج نام کاربری و رمز عبور قادر به ورود به بخش گالری و در آینده به سایر قسمت های سایت خواهد بود.

این سیستم به گونه ای طراحی گردیده که کاربر پس از دریافت رمز عبور ،قادربه تغییر آن به دفعات می باشد.

ضمنا به منظور پاسداری و حراست از اسناد و عکسها خواهشمند است در حفظ و نگهداری از رمز مربوطه همت گماشته و از قرار دادن آن به سایر کاربران غیر عضو جدا” خوداری فرمایید.

شایان ذکراست که کلیه کاربران گرامی بدون درنظر گرفتن اینکه قبلا درسایت ثبت نام نموده اند ، می بایست نسبت به تکمیل فرم وانتخاب نام کاربری ورمز عبور اقدام نمایند.

ضمنا نام کاربری ورمزهای عبورارسالی قبلی صرفا جهت استفاده ازمیل باکس های اختصاصی بوده وقابل استفاده دراین بخش نمی باشند.

مدیریت سایت سادات قیری

11/مهرماه / 93

Comment (2)

Leave Your Comment

Skip to content