اطلاعیه

به نام خدا

قابل توجه اعضاء محترم سايت سادات قيري و كليه سروراني كه با ارسال نظرات خود افتخار همراهي را به اين سايت و سایر اعضا اعطاء فرموده ايد:

اخيراً مشاهده گرديده برخي از دوستان و سروران گرامی در هنگام نگارش و ارسال نظرات خود با شتاب زدگی عمل نموده و به طور ناخواسته اشتباهاتي در این امر و مشخصاً در مواقع بيان نام بزرگان و پيش كسوتان سببي و نسبي انجام می دهند و از القاب و اصطلاحاتي که در میان عامه معروف می باشند استفاده مي نمايند که هر چند خدای ناکرده بی احترامی به این بزرگواران به شمار نمی آید ولی شايسته فرهنگ گفتاري و نوشتاري و جاري در اين قوم معظم و ادبيات كهن زبان پارسي و اجر و مرتبت این بزرگان نمي باشد.

با كمال احترام و تواضع مديريت سايت و دست اندر كاران استدعا دارند با منش و بزرگواري همیشگی خود نظرات ارسالي را بازخواني نموده و اطمينان حاصل نمايند هيچ گونه اشتباه نگارشي و موكداً استفاده از القاب پيشوندي و پسوندي مناسب در شان مخاطب صورت نپذیرفته باشد.

فراموش نکنیم که این سایت متعلق به سادات قیری است و مظهری کوچک از فرهنگ و ارتباطات گسترده در این فامیل به شمار می آید و روزانه افراد عضو و غیر عضو از فامیل ها ی دیگر نیز این مطالب را بازخوانی می نمایند.

در پايان يك بار ديگر خدمت گذاري و تواضع و ارادت اين گردانندگان را ياد آوري شده و اعلام مي نماييم تنها هدف ما از اين نوشتار  رعايت احترام بزرگان و پيش كسوتان به هنگام مخاطب قرار دادن آنها بوده است و بس.

 

مدیریت و هیئت موسس سایت سادات قیری

Comment (1)

  • اگر غلط املایی دارد باور کنید چند بار آن را خوانده ایم اما پیغام ها در زمان نوشتن هم کمرنگ هستند و هم ریز نوشته میشوند و علط املایی پیش می آید

Leave Your Comment

Skip to content