پاسخ آیا می دانید شماره 4

اعضاء محترم: همانگونه که قابل پیش بینی هم بودبدلیل ارادت سادات قیری به ائمه اطهار بیشترین نام انتخابی درمیان مردان نام مبارک (محمد) می باشد ونامهای ( مهدی ) و(علی – رضا) درمکانهای بعد قرارمی گیرند.

البته باتوجه به نامهایی که تنها یکبار تکرارشده اند وتنوع آنها مشخص میگردد که سادات محترم قیری به تنوع اسامی واستفاده ازاسامی خاص تمایل وافرداشته که خودبرگرفته ازروح پیشرفت وتنوع پذیری آنها می باشد.

بامراجعه به جدول زیر میتوانید ازتکرارنام خوددرمیان اعضاء آگاه گردید وچه بساکه تاکنون نمی دانستید که درفامیل تنها نام شما بدون تکرار وجوددارد ومنبعد هرجا که درمورد این نام گفتگویی بعمل آمد بدانید که منظور فقط شما می باشید!؟

البته عزیزانی هم که منتظربدنیاآمدن کودک دلبندشان هستند ،میتوانندجهت انتخاب نام، نیم نگاهی به جدول زیرداشته باشند (اگرمنتظرفرزندپسرهستید)

 

[ws_table id=”5″]

Comment (2)

  • ضمن تشکر از زحمتی که گردانندگان این بخش کشیده اند لطفا در صورت امکان یک جدول هم برای اسامی دختران تهیه شود با توجه به اینکه فامیل نوشته نمیشود و بصورت اسم عام است ، درج آن نبایستی مشکلی برای شخصی ایجاد کند به هر حال نیمی از افراد سادات قیری هم دختر هستند و توسط بازدید کنندگان اگر اطلاعات موثقی نداریم تکمیل خواهد شد . با تشکر از زحمتی که کشیده اید سید فخرالدین قیری زاده

Leave Your Comment

Skip to content