ایده های نوین

هیئت موسس آرزومند است که این سایت با ارائه نظرات شما بزرگوارانی که هر یک صاحب ایده های نوین و فرهیخته می باشید، بدرجه ای از کمال برسد تا  عاملی موثر و توانمند در اعتلای نام و آوازه فرهنگی سادات جلیله قیری بوده، و الگو و نمونه ای مثال زدنی در نوع خود باشد.هیئت موسس آرزومند است که این سایت با ارائه نظرات شما بزرگوارانی که هر یک صاحب ایده های نوین و فرهیخته می باشید، بدرجه ای از کمال برسد تا  عاملی موثر و توانمند در اعتلای نام و آوازه فرهنگی سادات جلیله قیری بوده، و الگو و نمونه ای مثال زدنی در نوع خود باشد.هیئت موسس آرزومند است که این سایت با ارائه نظرات شما بزرگوارانی که هر یک صاحب ایده های نوین و فرهیخته می باشید، بدرجه ای از کمال برسد تا  عاملی موثر و توانمند در اعتلای نام و آوازه فرهنگی سادات جلیله قیری بوده، و الگو و نمونه ای مثال زدنی در نوع خود باشد.هیئت موسس آرزومند است که این سایت با ارائه نظرات شما بزرگوارانی که هر یک صاحب ایده های نوین و فرهیخته می باشید، بدرجه ای از کمال برسد تا  عاملی موثر و توانمند در اعتلای نام و آوازه فرهنگی سادات جلیله قیری بوده، و الگو و نمونه ای مثال زدنی در نوع خود باشد.هیئت موسس آرزومند است که این سایت با ارائه نظرات شما بزرگوارانی که هر یک صاحب ایده های نوین و فرهیخته می باشید، بدرجه ای از کمال برسد تا  عاملی موثر و توانمند در اعتلای نام و آوازه فرهنگی سادات جلیله قیری بوده، و الگو و نمونه ای مثال زدنی در نوع خود باشد.هیئت موسس آرزومند است که این سایت با ارائه نظرات شما بزرگوارانی که هر یک صاحب ایده های نوین و فرهیخته می باشید، بدرجه ای از کمال برسد تا  عاملی موثر و توانمند در اعتلای نام و آوازه فرهنگی سادات جلیله قیری بوده، و الگو و نمونه ای مثال زدنی در نوع خود باشد.

Comment (14)

  • لطفا امكانى فراهم كنيد كه اگر مشترك نياز به بروز رسانى و يا تغيير در پروفايل خود داشت امكان پذير باشد.(تغيير آدرس و يا تلفن و يا… ) با تشكر.

    • امکان بروزرسانی اطلاعات شخصی اعضاءپس ازثبت نام وتکمیل بیش از 50 درصدصفحات شخصی اعضاء امکان پذیرخواهدشد ودرآینده ای نزدیک ثبت وتغییرات بعهده اعضاء خواهدبود

  • در رابطه با ورود به قسمت شجره نامه يوزر نيم و پاسورد مي خواهد ثبت نام كرده ام ولي مشخصات نيامده

    • پس از تکمیل مشخصات طی یک فراخوان قسمت شجره نامه برای اعضاء فعال می شود و نام کاربری و رمز عبور برای تمامی اعضاء خانواده سادات قیری ارسال می شود.

  • با عرض سلام و خسته نباشي
    اگر ميشد video هم در سايت دانلود كرد خيلي مورد استفاده است. بفرض اگر كسي تقبل كنه و منزل بزرگهاي فاميل رفته و با انها مصاحبه اي داشته باشه در مورد خاطرات انها ، تجارب و نظرات كرانبهاي انها خيلي ارزشمند ميشد. همينطور صفحه اي داشته باشيم به اسم نيازمنديها . بيشتر همه ترغيب ميشن كه به سايت برن و او نو بخونن. هر كسي در هر چه خوب هست اونو ارايه بده مثل حتي دستور غذا ، دستور شيريني ، كلوچه شوشتري.

    • سلام وتشکرازراهنمایی های شما
      موضوع تهیه فیلم وآپلودآن برروی سایت درلیست اهداف هیئت موسس قراردارد وشرایط برای ایجاداین امردردست اقدام است ولی میبایست مراحل به ترتیب اهمیت واولویت راه اندازی گردند.
      دررابطه با صفحه نیازمندیها ، پیشنهادبسیارخوب وزیبنده ایست که درمجمع هیئت راهبردی سایت سادات قیری حتمامطرح وتصمیم گیری واجراخواهدشد.
      باسپاس
      مدیریت سایت

  • با سلام
    چند پیشنهاد داشتم که امیدوارم مورد بررسی قرارگیرد
    1-صفحه اول سایت فاقد تاریخ روز است که به نظر بنده باید اضافه شود
    2-تعداد اعضا مشخص نیست .در صفحه اول تعداد اعضا مشخص شود تا از روند استقبال از سایت مطلع باشیم
    3-آمار بازدید کنندگان روزانه وکل در سایت قرارداده شود
    4-لینک های پائین صفحه که از آرشیو شروع وبه گالری ختم میشوند در سمت چپ یا راست ودر بالای صفحه قرارگیرند که بیشتر در معرض دید میباشند.
    با تشکر

    • باسلام وتشکرازراهنمایی های خوب وسازنده شما فامیل گرامی ،مطالب پیشنهادی شما باپیمانکارسایت مطرح ودرصورت امکان اجرایی خواهندشد.
      منتظرسایرنظرات شما هستیم تا به کمک تمامی اعضاء شاهدتکمیل شدن هرجه بهترسایت سادات قیری باشیم.
      مدیریت سایت

    • خانم سیده مهسا مطهر
      باتشکر ازشما ، فرم عضویت شما دریافت وتاببدبه آن ارسال گردید ضمنا ازایده ها ونیز مقالات شما بسیار سپاسگزاریم وازآنها درجهت بالابردن کیفیت سایت استفاده خواهدشد.
      باتشکر – مدیریت

  • آقا ما که هرچی توی این سایت گشتیم پی نبردیم که از کجاش میشه یک مطلب برای همه گذاشت.لذا اومدم دارم اینجا مینویسم.حالا از کجا سر در بیاره نمیدونم.(ادمین های عزیز لطفا راهنمایی بفرمایید).اما مطلب: نوجوانان عزیز فامیل ..جوانان عزیز فامیل ..بزرگان محترم فامیل..توجه فرمایید.یعنی اصولا همه فامیل توجه فرمایید:دنیا اکنون روی الکترونیک و نرم افزار و سخت افزار میچرخد.هر سه تای اینها میتونن ظاهری و فقط در حد یک مدرک در کوزه ای باشن.ومیتونن هم بصورت برگزیده ای از نکات عملی و کاربردی باشن که دانستن اونها بتونه دست شما رو در طراحی هر اختراعی که توی مختون هست باز بکنه.روی سخن من با هر کسی است که علاقه دارد .بخصوص جوانان که حوصله بیشتری دارند.بنده توانایی این رو دارم که هرکسی علاقه داشته باشه و رشتش هرچی که میخواد باشه.ظرف مدت کوتاهی بهش کمک کنم تا به ترکیبی از هر سه علم بالا دست پیدا کنه و شروع به طراحی اختراعاتش کنه .اما ۲ شرط داره.۱-علاقه واقعی داشته باشه نه برای پز یا اسم در کردن ۲-خودش باید فعالیت کنه و منتظر لقمه آماده نباشه.من فقط کمکش میکنم.مجانی هم هست.هر کی میخواد بسم الله –

Leave Your Comment

Skip to content