پیام تسلیت

با کمال تاسف به آگاهی میرسانیم که در روز یکشنبه مورخه۲۰/اسفند/۱۳۹۶حاجیه خانم سیده بی بی زهرا مرعشی همسر زنده یاد سید محمدعلی شریف زاده در کرج دارفانی را وداع گفتند.
هیئت موسس سایت سادات قیری از طرف خود و فامیل و وابستگان، فقدان چنین بانوی بزرگوار که در فداکاری و مهربانی الگوئی بی نظیر بود را به فرزندان برومندش و خانواده های بزرگ مرعشی و شریف زاده تسلیت عرض نموده، جا دارد تا از بزرگ منشی و اخلاق شایسته و صبر و استقامت در برابر ناملایمات روزگار و نیز بعنوان همسری دلسوز و فداکار و مادری مهربان و متعهد و عضوی صمیمی و رئوف از فامیل یاد شود. برای آن بزرگوار روحی شاد و جایگاهی رفیع را از پروردگار مسئلت می نمائیم.

مراسم خاکسپاری پیکر پاکش در روز سه شنبه ٢٢ اسفند ٩۶ راس ساعت ۱۰ صبح در بهشت سکینه کرج برگزار خواهد شد.

ضمنا مراسم یادبود آن بانوی بزرگوار روز چهار شنبه مورخه ٢٣ اسفند ٩۶ از ساعت ۱٣/٣۰ الی ۱۵ در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) واقع در کرج جهانشهر خیابان استانداری برگزار می گردد.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

مدیریت سایت
اسفند ۹۶

Comment (24)

  • براستی نمیتوانم اندوه خودم را در قالب کلمات برای از دست دادن زنعموی مهربان و فداکار بیان کنم تسلیت به همه ما برای از دست دادن چنین مادر بزرگواری مخصوصا خانواده محترم شریف زاده و همه وابستگان
    بسیار متاسفم

  • عرض تسلیت و آرزوى صبر داریم براى خانواده محترم و بزرگوار شریف زاده ،از خداوند متعال براى آن مرحومه مغفوره علو درجات را خواهانیم(الهام و جواد)

  • دیدن بعضی اشخاص در طول عمر سعادتی است که نصیب انسان میشود و زن عمو بی شک یکی ازاین سعادت ها بود..ضمن عرض تسلیت به فرزندان برومندش و کلیه سادات قیری،برای انمرحومه غفران الهی مسئلت داریم…یادش جاوید

  • اندوه ما در غم از دست دادن این بانوی بلند مرتبه ومادر عزیز و بزرگوارتان در واژه ها نمی گنجد
    از خداوند برایتان صبری عظیم
    و برای آن مرحومه مومنه روحی شاد و آرام طلب می کنیم

  • درگذشت مرحومه حاجیه خانم بی بی زهرا مرعشی را به تک تک فرزندان برومندشان و فامیل محترم مرعشی و شریف زاده از صمیم قلب تسلیت می گویم و برای بازماندگان ایشان بقای عمر و صبر آرزو می نمایم.فقدان این بانوی بزرگوار ضایعه ای بزرگ است.روح بزرگوارش قرین رحمت باد.

  • ازصمیم قلب تسلیت میگیم مارا درغمتون شریک بدونیدروحشون شاد ویادشون گرامی

  • بسیار بسیار متأسف شدم. واقعا از ته قلب. خدا جایگاه ایشون رو در بهشت برین در کنار هم قطاران عزیز ایشون قرار بده انشالله. خدا رحمت کند این بانوی محترم را.
    توضیبحات خبر در أوصاف این شخصیت بزرگ کامل است و چیزی به جز دلسوزی برای خودمان و خاطرات شیرین مان با ایشان نداریم.
    تسلیت خیلی خاص و پر از اندوه من به ابجی مهین، حاج اقا محمد، حاج اقا حسین، اقا محمود مهربان ابجی مینا ی خیلی عزیز، مهناز خانم بسیار محترم و دوست داشتنی اقا علی رضای عزیز و در نهایت خواهر عزیزم شهناز خانم را عرض میکنم.
    شخصیت ایشون خیلی خاص بود خدا رحمتشون کنه انشالله

  • عرض تسلیت خدمت خانواده بزرگ شریف زاده و مرعشى .
    در غمتون شریک هستم و آرزوی آمرزش روح خاله زهراى عزیز، و صبر و سلامتی برای همه شما عزیزان را دارم.

  • بسمه تعالی
    برادران محترم شریف زاده مصیبت وارده رابهشما اخوان محترم وهمشیره ها تسلیت عرض نموده ازخداوند متعال علو درجات برای انمرحومه وصبرواجر برای بازماندگان طلب مینمایم سیدشمس الدین اخلاقی

  • سلام علیکم
    انا لله وانا الیه راجعون
    ضایعه در گذشت مادری مهربان مومنه ودلسوز را به فرزندان بزرگوارش بخصوص فرزند ارشدشان پسر عمویی عزیز اقا سید محمد تسلیت عرض مینمایم در نجف اشرف جهت ایشان قرایت فاتحه ونماز خواهم خواند
    ان الله مع الصبرین سید نورالدین اخلاقی نجف اشرف
    ۹۶/۱۲/۲۰

  • درگذشت این مرحومه رو به خانواده ى بزرگ مرعشى و شریف زاده از صمیم قلب تسلیت میگم.
    دنیا همه هیچ و أهل دنیا همه هیچ
    اى هیچ براى هیچ بر هیچ مپیچ
    دانى که پس از عمر چه ماند باقى؟
    مهر است و محبت است و باقى همه هیچ…
    هم دردى من و خانواده ى من رو پذیرا باشید.

  • با نهایت تاسف در گذشت مادر مهربانتان بی بی سیده زهرا مرعشی را به خانواده های شریف زاده و مرعشی تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال برای ان مرحومه رحمت و غفران و برای بازماندگان ایشان بقای عمر و صبر ارزو دارم.
    روح بزرگوارش قرین رحمت باد.

  • از شنیدن خبر درگشت زن عموی نازنین و مهربان حاجیه خانم بی بی زهرا مرعشی بسیار متاثر شدیم. این واقعه دردناک را خدمت فرزندان برومند ایشان و خانواده های محترم مرعشی و شریفزاده تسلیت عرض میکنیم. متاسفانه به دلیل دوری از وطن قادر به شرکت در مراسم این عزیز از دست رفته نمی باشیم. یاد و خاطره مهربانیها و صمیمیت بی همتای ایشان تا أبد در دل ما هست. زن عموی بزرگوار گل بی همتایی بودند که در کمال تاسف از دست دادیم. لطفا ما را در غم خویش شریک بدانید.
    مریم و بیژن مهرزاد

  • خبر درگذشت حاجیه خانم بی بی زهرا مرعشی را از صمیم قلب به فرزندان محترم و خانواده های محترم مرعشی و شریفزاده تسلیت میگویم . ایشان فامیلی باوفا و دوستی بسیار نازنین و صمیمی برای من بودند و خاطره مهربانیها و صداقت خواهر عزیزم حاجیه بی بی زهرا تا أبد در خاطرم وجود خواهد داشت. خداوند متعال روان پاکش را با حضرت فاطمه زهرا محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید. از طرف حاجیه بی بی صغری امامی ( محمودیان)

  • فقدان جانگداز درگذشت زن عموی بزرگوار حاجیه خانم بی بی زهرا مرعشی را به فرزندان برومند ایشان و خانواده های محترم مرعشی و شریفزاده تسلیت عرض میکنیم. لطفا ما را در غم خود شریک بدانید.
    از طرف مهوش و بهنام شیرزاد

  • براستی که فامیل یکی از گوهرهای خود را ازدست داد ، فردی که به مانند مادر برای همه دلسوز و با محبت بود و همیشه با رویی گشاده و با کلماتی ساده حس بسیار خوب صمیمیت و بزرگواری را به مخاطب انتقال می داد.
    من به شخصه خاطرات بسیاری از این گوهر گرانبها دارم و افتخار می کنم که خداوند توفیق کسب مهر و محبت آن مرحوم را نصیبم نمود.
    به خانواده محترم آن مرحومه که به یکایک آنها تعلق خاطر دارم و همچنین به کل فامیل فقدان این عزیز را تسلیت عرض میکنم.
    خداوند به همه ما صبر عنایت نماید.
    من را هم در غم خود شریک بدانید

  • ضایعه درگذشت زن عمو شریف زاده عزیز را به فرزندان گرامیشان و باقیه بستگان تسلیت عرض میکنیم.
    روحشان شاد و یادشان همواره گرامی باد.
    سحاب و شیرین

  • درگذشت مرحومه بی بی زهرا مرعشی را به خانواده محترم مرعشی و شریف زاده از صمیم قلب تسلیت می گوییم و برای بازماندگان ایشان آرزوی صبر و بقای عمر داریم. ما را در غم خود شریک بدانید.
    (عاطفه و حامد)

  • باعرض تسلیت جهت ازدست دادن زن عموی عزیز ومهربان وباگذشت وصبر برای کلیه خانواده شریف زاده وفامیل محترم بدینوسیله همدردی خود وخانواده رو ابراز میدارم روحش شاد ودرآرامش بهشت برین جای آنمرحومه ازطرف صغری (سیما)قیریان

  • بدینوسیله اندوه فراوان خود را برای این ضایعه اعلام میداریم و ضمن تسلیت به تمامی بازماندگان از اینکه نتوانستیم در مراسم تشییع این بزرگوار در کنار شما باشیم معذرت خواهی میکنیم .
    آرزومند بقای عمر و صبر و شکیبایی برای تمامی بازماندگان این بانوی گرامی هستیم .
    علی فواد و آبجهان

  • بدینوسیله مراتب تشکرو قدردانی خودرا از یکایک شما سروران گرامی و عزیز که در مراسم تشیع ، تدفین ، مجالس ترحیم والده محترم شرکت نموده و با ارسال پیام های همدردی ، اظهارمحبت و تسلیت موجب تسلی خاطرشدند صمیمانه و از عمق جان تقدیر و تشکر می نماییم . برای شما عزیزان آرزوی صحت و سلامتی از ایزد منان را خواهانیم . انشاالله جبران زحمات و الطاف شما بزرگواران رادرشادی هایتان خواهانیم .

  • تشکر و سپاس فراوان از همه عزبزان که با پیامهای همدردی شریک غم ما شدند از خدا برای همه شما شادی و سلامتی آرزومندیم

  • زن عمو حقیقتأ بزرگوار و مهربان و بی همتا بود. براستی که فقدان وی بسیار دردناک است خداوند آمرزیده حمت واسعه اش نمایند و در بهشت برین و در کنار جدش جای دهند . انشاله

  • باسلام وعرض ادب خدمت خانواده شریف زاده وهمچنین خانواده مرعشی اخیرا مطلع شدیم که مادری مهربان وهمسری با وفا وصبور دار فانی را وداع کرده برای ان مرحوم شادی روح وبرای بازماندگان صبر جلیل را از خداوند متعال خواستاریم ان شاالله که روحش با اجداد طاهرینش محشور گردد ارادتمند سید محمد علی اخلاقی

Leave Your Comment

Skip to content