نوید شروع وب سایت – خبر آرشیوی 1/آذر/92

(بنام خداوند بخشاینده و مهربان)

همانگونه که در اطلاعیه پیشین نوید راه اندازی سایت اینترنتی جامع سادات قیری به استحضار رسید، اینک به لطف خدا و همت و تلاش هیئت موسس متعهد و علاقمند سادات قیری، خوشوقتیم به استحضار برسانیم که این موهبت الهی از طریق آدرس  www.sadatghiri.ir در اول آذر ماه سال 1392 قابل بهره برداری کاربران عزیز گردید، و دسترسی به محتوای سایت امکان پذیر شده است.

علیرغم کوشش بی دریغ هیئت موسس سایت سادات قیری در تنظیم و ارائه بهترین های ممکن، و اهتمام مجری و طراح مکانیزه سایت، که خوشبختانه او نیز عضو دیگری از سادات قیری بوده، و با توجه به اینکه سایت موجود در نوع خود کم نظیر می باشد، با این وجود، این سایت، با همت و همکاری شما کاربر عزیز، کاملتر خواهد شد و شما عزیزان با اهداء نظرات، پیشنهادات، و کامل کردن اطلاعات خواسته شده و علاقمندی در پر بار کردن آن، از طریق گزینه ارتباط با مدیریت سایت، در رفع نواقص نقش بسزائی خواهید داشت.

هیئت موسس آرزومند است که این سایت با ارائه نظرات شما بزرگوارانی که هر یک صاحب ایده های نوین و فرهیخته می باشید، بدرجه ای از کمال برسد تا  عاملی موثر و توانمند در اعتلای نام و آوازه فرهنگی سادات جلیله قیری بوده، و الگو و نمونه ای مثال زدنی در نوع خود باشد. انشا ال….

منتظر نظرات – انتقادات و پیشنهادات شما به عنوان عضوی از فامیل سادات قیری بوده وخواهیم بود.

سیدعلی آباد – سید مهرداد قیری زاده

Comment (4)

  • هیئت موسس آرزومند است که این سایت با ارائه نظرات شما بزرگوارانی که هر یک صاحب ایده های نوین و فرهیخته می باشید، بدرجه ای از کمال برسد تا عاملی موثر و توانمند در اعتلای نام و آوازه فرهنگی سادات جلیله قیری بوده، و الگو و نمونه ای مثال زدنی در نوع خود باشد.

  • با عرض سلام و تبريك مجدد
    ايا قسمتي براي دانلود عكسهاي هر خانواده در سايت وجود دارد ؟ منظورم اين است كه با كليك روي اسم هر خانواده عكسها ويديو ديده شود. ما تعدادقابل توجه اي عكس قديمي داريم كجا ميشود انها را upload كرد؟

    • رضا و فروغ عزیز

      سلام، پیوستن شما را به وب سایت خانواده بزرگ سادات قیری تبریک می گوییم

      امکان ارسال و آپلود ویدئوها و تصاویر و عکس ها بزودی در وب سایت قرار می گیرد و شما می توانید براحتی اقدام به دانلود و یا آپلود گالری شخصی خود نمایید که از طریق ایمیل و اخبار وب سایت به شما اطلاع رسانی می کنیم

  • اقا رضا فروغ خانم
    خوش امديد سرافراز فرموديد به به چشم ما روشن
    از اين جا به بعد رو به زبان شيرين شوشتري بخوانيد:
    خاب بابا په چطونه كوتي خوتونه گريت چشب كوتي كوتي په ايسو آه همي الان مخيد اپ لود كنيد ضمنا :
    خدا بيامرزش هر دم هردم
    كشتي داره ميايه ا دبي امريكا همش هم معسله پور پوره

Leave Your Comment

Skip to content