آغاز زندگی مشترک

مدیریت سایت سادات قیری

پیوند ازدواج فرخنده سیده مریم مطهر دختر خانم سیده مرضیه موسوی فر و آقای سیدمحمود مطهر با آقای سینا احمدی را که در تاریخ چهارشنبه ۱۳۹۶/۹/۸ در تهران برگزار گردیده به عروس و داماد و والدین گرامی و همچنین حاج سید عبدالحسین مطهر و حاجیه خانم بی بی طیبه شریف زاده ، و خانواده های مطهر و احمدی تبریک و تهنیت عرض نموده خوشبختی و سلامتی و زندگی سراسر با عشق و محبت برای آنها را از خدای بزرگ خواستاریم. مدیریت سایت سادات قیری
۱۳۹۶/۹/۹

Comment (16)

  • تبریک به مریم خانم و سینا ی عزیز و خانواده های محترم مطهر و احمدی .
    به سلامتی و میمینت انشاالله که سالهای پر از شادکامی در پیش روی زوج جوان و خوشبخت برقرار باشد .

  • الحمدالله مبارک باشه
    تبریک مخصوص به سیده مریم خانم عزیز و اقا سینا احمدی با ارزوی خوشبختی و سعادت. عرض تبریک خالصانه و خسته نباشید به خواهر محترم سیده مرضیه خانم موسوی فر و استاد عالیقدر اقا محمود خان مطهر.
    تبریک و دست بوسی به بزرگ سادات قیری عموی عزیز حاج سید عبدالحسین مطهر و عمه سادات قیری حاج خانم بی بی طیبه شریف زاده و فاطمه خانم ؛ اقا مسعود و اقا فرخ و کل وابستگان به این خانواده محترم.

  • درود به عروس و ‌‌‌‌داماد جوان!
    این پیوند فرخنده را شادباش می گویم و با آرزوی تندرستی و خوشبختی.همچنین به خانواده های محترم این زوج تبریک می گویم.

  • مبارک باشه خدمت عروس و داماد و خانواده محترمشان عرض تبریک و تهنیت داریم و دعا میکنیم زندگی مشترک سراسر با شادمانی و شادکامی را سالیان طولانی در کنار همدیگر داشته باشند

  • برادران گرامی،آسید نورالدین اخلاقی،برادران ریاضی پور و رضای بزرگوار و آباد ما و دست آخر مدیریت محترم سایت !
    از تبریکات خالصانه و امید بخشتان سپاسگزاریم و به خود می بالیم.امیدواریم تک تک جوانان وابسته به این خاندان بزرگ،عاقبت به خیر و سلامت باشند تا به کمالات خود برسند همانگونه که شما بزرگان رسیده اید…
    در پناه حق وتندرست و شاد بمانید.
    سید محمود مطهر/سیده مرضیه موسوی فر

  • فرخنده و سینای عزیز:
    برای هردوی شما زندگی همراه با عشق و محبت و شادی به یکدیگر آرزو داریم
    همچنین به والدین گرامی شما این پیوند فرخنده را تبریک عرض می کنیم.
    والبته به عموی گرامی و آباجی محترم هم شادباش و برای همه سلامتی آرزو داریم.
    انشاء..

  • بسیار مبارکه ، تبریک میگم به عروس و‌داماد جدید ، با آرزوی سالها زندگی مشترک در کنار هم با خوشی و‌خوشبختی . تبریک به پسر عمه گرامی اقا محمود و‌مرضیه خانم خسته نباشید و‌خدا قوت .

  • سلام و تبریک صمیمانه خدمت خانواده های محترم مریم و سینای عزیز همراه با آرزوی سلامت و سعادت و شادی بی حد برای این زوج جوان.

  • مریم خانم و آقا سینا . عزیزان پیوندتان بسیار مبارک و فرخنده باد انشاالله سالهای سال با سعادت و شادکامی در کنار هم عشق را تجربه کنید .
    مرضیه خانم و آقا محمود . صمیمانه تبریک می گو ییم .

  • آقا محمود و مرضیه جان عزیزم بسیار بسیار پیوند مبارک مریم گلی و آقا سینا رو بهتون تبریک میگم ، امیدوارم همیشه با دیدن آرامش در زندگی این دو عزیز مسرور و شاد باشید .
    در ضمن از کامنت زیباتون به مناسبت مراسم عقد داوود و کتایون عزیزم ، بی اندازه سپاسگزارم ♥

  • تبریک و هزاران تبریک به عروس و داماد و ا سید محمود جان و مرضیه خانم و عموی بزرگوارم حاج سید عبدالحسین مطهر بزرگ خاندان سادات قیری و همچنین حبابه مکرمه حاجیه طیبه شریف زاده با آرزوی سلامتی و خوشبختی عروس و داماد زیر سایه جد بزرگوارمان و بزرگترها انشاله

  • برادران و خواهران گرامی مان !
    از همه شما بزرگواران که ما را قابل دانستید و تبریکمان گفتید،بسیار خرسندیم.ممنون از همگی تان.امیدواریم شما نیزهمانند ما با دیدن جوانان عزیزتان ،به تماشای زیبایی های زندگی خود بنشینید.

  • تبریک به عروس و داماد و آقا محمود و مرضیه خانم و خانواده های محترم خوشبخت باشن الهی

Leave Your Comment

Skip to content