بنویسیم موفقیت، بخوانیم لطف پروردگار

بِسْم الله الرحمان الرحیم:

بانوان محترم:
سرکار خانم فخر الملوک ریاضی، سرکار خانم پروین قیری زاده، سرکار خانم مریم محمودیان، سرکار خانم فروغ شریف زاده، سرکار شهرزاد قیری زاده، سرکار خانم مهشاد قیری زاده و عارفه عزیزم.

 

آقایان محترم؛
جناب آقای سید محمد علی بهروزی، جناب آقای سید محمد ریاضی پور، جناب حاج آقا سید نورالدین اخلاقی، جناب آقای سید علی فؤاد ریاضی پور، جناب آقای سید رضا قیری زاده، جناب آقای سید فخرالدین قیری زاده، جناب آقای سحاب ناظمی، نور چشمان عزیزم آقا پارسا و آقا آرمان مطهر و بالاخره مهرداد عزیزم:

خدا را شکر میکنم از همه نعماتی که به من عطا کرده. از لطف و محبت خودش تا گوشه چشم ائمه و دوستان صالح و أین بار فأمیل عزیزی که هر کدام تک به تک با الفاظی فراتر إز لیاقت من مرا تأیید و تشویق نمودند.
خدا گواه است اگر آقا محمد بزرگ زاد و آقا مهرداد مرا در جریان أین مقاله گذاشته بودند، خواهش میکردم که این متن منتشر نگردد. ولی إز سوی دیگر نیز بسیار بسیار شاکر خدا هستم و ممنون از کلیه فأمیل چه آنها که با نوشتن متن مرا مورد لطف و عنایت قرار دادند و چه آنان که ترجیح دادند با تماس تلفنی مرا مورد لطف قرار دهند و نامی إز آنها ذکر نشود.
دیگر اینکه خدا گواه است اگر قرار بود خودم به میزان موفقیت خودم نمره ای بدهم قطعا أین نمره إز حد متوسط خیلی کمتر می بود و اصولا فکر میکنم که راه های زیادی وجود داشت و دارد که بنده به لحاظ کمبود های شخصیتی و تحصیلاتی و تربیتی موفق به پیمودن آنها نشدم و بسیار خود را کوچک و ناچیز می پندارم و خدا را گواه می گیرم که أین دل نوشته است نه بازی با قلم و دوات.
اما کلام اخر:
همگان میدانند این برکات براستی همه و همه نتیجه همکاری خانوادگی ما ( آزاده عزیزم ، من و در چندین سال گذشته الحمدالله فرزندانم عاطفه عزیز و عارفه عزیزم ) بوده و متعلق به همه ماست و من تنها “تابلو” ی حامل نام این خانواده ام و آن ٣ همراه و معنای واقعی همکاری و عشق و محبت و إز خود گذشتگی، چه این مهم بعد از لطف خدا و سخت کاری مقدور نگردد مگر به لطف همکاری و پشتیبانی خانواده ام. دخترانم که ترنم جانم هستند و همسرم که عشق ابدی من است.
وسلام
سید علی آباد
مهر ماه ٩۶
تهران

Comment (5)

  • سلام علیکم
    خداوند شما وعزیزانتان را حفظ وحراست فرماید وهمواره در راه خیر وسعادت دنیوی واخروی قدم بردارید وتاسی به سیره اجداد گرمیتان داشته باشید وتوقعی جز این از شما وخانواده محترم نمیرود
    مستدام وسر بلند باشید
    سید نورالدین اخلاقی دارالمومنین شوشتر هیجده محرم الحرام

    • شما بزرگوارید حاج آقا ممنون
      انشالله زیر سایه امام زمان (ع) با خانواده عزت مستدام داشته باشی.
      به امید دیدار

  • الطاف خدای مهربان شامل همه بندگان میشود.انچه انسانها را متمایز می کند سعی و تلاش خود انهاست پس ما باید یاد بگیریم همانگونه که اشکالات و شکست های هر فرد را به خودش نسبت میدهیم ،موفقیت ها و خوبیهای وی را هم منتسب به او بدانیم و ارج نهیم تا تلاش و بالندگی معنی پیدا نماید.
    لیس للانسان الا ما سعی

  • اقای اباد خدا به شما وخانواده خوبت بهترینها رو بیشتر و بهتر بده اول سلامتی برادرم

  • آ سید رضا جان آدم های بزرگوار حتی برای شنیدن تعریف و تمجید دیگران فروتن و بزرگوار هستند. همت و منش و اراده خدا دادی تو همان آیینه تمام قدی است که همه دوست دارند خودشان را در آن ببینند. وجود نازنین تو شالوده اصالت نجابت هویت و صفای جد بزرگوارمان است که در رگهای وجود همه ما جاری است بهمین دلیل خودمان را در دیگران هم زاد و هم اصل خودمان می بینیم. تعریف از تو تعریف از این هویت پیامبر گونه است که تا ابد الدهر در وجود فرزندان و نوادگان وی جاری است . وقتی ما خود را به کسی که توانسته بلطف پروردگار و دعای خیر جد بزرگوارمان بموفقیت بزرگ اجتماعی یا اخلاقی و یا دینی نائل شود با تعریف و ابراز عشق و علاقه مان نزدیک میکنیم در واقع از دینی که آن کس تواسته به لطف پروردگار به اجداد و نیاکان ما ادا کند خوشحال و احساس رضایت دل میکنیم. تعریف از تو تعریف از اعتماد بنفس اراده و تصمیم و توکل بخدا است که همه در آرزوی آن هستیم و با احساس تو بودن انگیزه تحرک در ما نیز ایجاد میگردد. خداوند همیشه تو و خانواده ات را سالم شاد و تندرست نگهدارد و عمری با عزت و سربلندی در کنار یکدیگر زندگی کنید. انشاله

Leave Your Comment

Skip to content