شرایط اعطای وام و فرم درخواست

 

 

(توکلت علی اله)
بنام خداوند روزی ده و روزی رسان
باطلاع فامیل بزرگ سادات قیری میرسانیم با توکل بخدای یکتا صندوقی تحت عنوان صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل العباس (سادات قیری) تاسیس و از این تاریخ شروع به فعالیت نموده و آماده پرداخت وام قرض الحسنه به متقاضیان نیازمند میباشد.

شرایط و اولویت های اعطای وام به شرح زیر می باشد:

درخواست کننده می بایست یکی از اعضا محترم فامیل بزرگ سادات قیری و یا عضوی از عروسها و داماد های گرامی فامیل باشد.

توضیح مهم اینکه کلیه وام های صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل العباس بدون سپرده بوده و هیچگونه بهره یا کارمزدی از متقاضی دریافت نخواهد شد.

۱- اولویت های اعطای وام بشرح زیر است :
الف – بیماری
ب – ازدواج
ج – هزینه تحصیل دانشگاهی
چ – اجاره تعمیر و خرید مسکن
د – کفن و دفن (اولویت ویژه)

ط -کارآفرینی
ز – سایر موارد( ذکر مورد الزامیست )

 

۲تعیین میزان وام پرداختی با توجه به شرایط درخواست کننده و موضوع وام و با درنظر گرفتن اولویت ها ، پس از موافقت حداقل ۲ نفر از اعضاء هیئت مدیره تعیین و پرداخت خواهد شد. 

 

۳مدت باز پرداخت کلیه وام ها حداقل ۱۲ و حداکثر ۳۶ ماهه  با توجه به میزان وام پرداختی خواهند بود.

 

۴- نحوه تقاضا :
– متقاضی می بایست از فرم خام تقاضای وام در سایت سادات قیری به آدرس زیر: پرینت تهیه نموده و اطلاعات مورد نیاز را با توجه به توضیحات ضروری مندرج در فرم تکمیل و پس از تائید و امضاء دو نفر ضامن بوسیله پست سفارشی به آدرس: کرج صندوق پستی شماره : ۱۷۳-۳۱۵۳۵ بنام سید محمدعلی بهروزی ارسال مینماید.

(  ضامنین می بایست متعهد، و مشخصأ عضو رسمی فامیل بزرگ سادات قیری و وابستگان سببی اعم از زن یا مرد بوده و توانایی تامین ضمانت بازپرداخت وام در خواستی وام گیرنده را داشته باشد)

تبصره : ضامن در صورتی که خودش وام نگرفته باشد میتواند ضامن دو نفر بشود در غیر اینصورت ضمانت یک متقاضی را تقبل خواهد کرد.

 

۵-متقاضی وام متعهد می گردد تا در صورت نیاز و درخواست هیئت مدیره ، مدارک مورد نیاز جهت ضرورت اخذ وام راتهیه و در اختیار این هیئت قرار دهد.

 

۶- متقاضی می بایست همه ماهه پس از پرداخت قسط  تصویر فرم و فیش بانکی یارسید عابر بانک را بوسیله تلگرام به یکی از شماره موبایل ارسال نماید.

۰۹۳۵۴۵۱۴۶۰۱ سید محمد علی بهروزی

۰۹۱۶۱۱۳۱۸۸۷ سید محمد حسین شریف زاد

۰۹۱۲۴۹۸۹۶۶۴ سید مهرداد قیری زاده

 

۷- باز پرداخت اولین قسط وام یک ماه بعد از دریافت وام بوده و اقساط بعدی نیز یکماهه محاسبه خواهد شد.

 

۸- در صورت پرداخت اقساط سه ماه آخر بصورت یکجا متقاضی خوش حساب مشمول درخواست وام مجدد به فاصله یکماه بعد خواهد بود.

۹- درخواست وام مجدد بعد از سه ماه از تصفیه وام قبلی امکان پذیر است.

 

۱۰- مرجع رسمی اطلاع رسانی و تمام مکاتبات صندوق قرض الحسنه منحصرأ سایت سادات قیری بوده و شماره تلفن های زیر پاسخگوی سوالات شما خواهند بود .

 

 

                *** هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه ابولفضل عباس ( سادات قیری ) متعهد می باشند که کلیه                              مشخصات درخواست کننده وام اعم از نام و فامیل و علت درخواست و سایر موارد، بصورت امانت نزد آنها بوده و همواره ملزم به رعایت این مهم باشند.***

 

با آرزوی سربلندی برای فامیل بزرگ سادات قیری

هیئت مدیره صندوق قرضالحسنه ابولفضل عباس (سادات قیری )

جهت دریافت فایل فرم درخواست وام به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

فرم تقاضا

شرایط اعطای وام

Comment (2)

  • به به چه کار خیر و پسندیده‌ای. دست تمامی دست‌اندرکاران این طرح درد نکنه امیدوارم تمامی کارها بدون مشکل پیش بروند و دعای تمامی فامیل پشتوانه دست‌اندرکاران این صندوق باشه

Leave Your Comment

Skip to content