مصاحبه با خانم دکتر پریسا بزرگزاد

 

 

متن مصاحبه با خانم دکتر پریسا بزرگزاد منتشره در سایت دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران و توضیحات وی در رابطه باموضوع جدید و ارزشمند پایان نامه دکترای اخذ شده از این دانشگاه را میتوانید ضمن مراجعه به آدرس زیر مطالعه بفرمایید.

برای مطالعه بیشتر اینجا را کلیک کنید.

Comment (8)

  • توی یک جمع فامیلی که من معمولا کمتر در اون ها حضور دارم ( به دلایل روشن ) بصورت اتفاقی سعادت إینو پیدا کردم که در کنار ایشون بشینم. بصورت طبیعی خاطرات کودکی و شیرین زبانی و محبوبیت خاصی که داشتند را بیاد اورم و دل خوش ان بودم تا اینکه ایشون شروع به صحبت کردن.
    چهره جوان اما دریای پختگی و تجربه و معرفت و عشق به زندگی و رعایت أصول تربیت و کلام و زیبایی گفتار و حرکات موزون و متناسب با موضوع بحث ان چند دقیقه ما انچنان مرا مجذوب نمود که برای همیشه در ذهنم حک شد. همه کسانی که پریسا رو میشناسن میدونن که این حرف ها گزافه گویی نیست. ماشالله هزار ماشالله خیلی خانمه خیلی کامله خیلی با شخصیته.
    موفقیت تحصیلی که ایشون کسب کرده در برابر ظرفیت و توانایی که داره خیلی کار بزرگی نیست. به نظر من پریسا افتخارش به دکترا گرفتن نیست .
    دکترا امروز افتخارش اینه که کنار پریسا قرار میگیره.
    از تاثیرات همنشینی و همدلی همسر ایشون نباید قافل بود.
    پروین خانم و داش محمد داشتن همچین فرزند با مرام و با شخصیتی واقعا حق شماست و انصافا ثمره زندگی و تلاش و کوشش شماست.
    کیه که ندونه چنین فرزندانی فقط با شرایط خاص و محیط خاص خانواده تحویل جامعه میشن.

  • پریسای عزیزم باعث افتخار فامیل است که دختری فرهیخته و دانا همچون تو داریم آرزویم موفقیت و سلامتی در همه مراحل زندگیت در کنار سلین بسیار عزیزم و بزمان نازنین است
    داداش محمد و زنداداش پروین عزیز به شما هم برای داشتن این نازنین دختر تبریک میگم
    موفق و پیروز باشی

  • به به مبارک باشه اول به خودت وسپس به ما که پیوندی ناگسسته و دیرینه با شما خانم دکتر داریم کلی ما رو که شاد کردید خداوند شما و خانواده رو حفظ کند

  • پریسای عزیزم ، بسیار بسیار از خواندن مقاله ایی در ارتباط با پایان نامه دکترایت لذت بردم .تو مطلب بسیار جالب و مهمی رو برای پایان نامه ات انتخاب کردی . عزیرم ، به اینهمه سعی و پشتکاری که بخرج دادی در این راه آفرین میگم . تو یکی از بهترین الگوهای جوانان نازنین سادات قیری هستی که ما همگی به وجودتون میبالیم . داشتن دلی چون دریا از تو یک پرستار و یک استاد بینظیر ساخته . برای خودت و خانواده ات بهترینهارو از خداوند متعال خواهانم . ♥

  • احسنت عالی بود پریسا جونم با تمام مشکلات که من کم و بیش شاهدش بودم ولی زمانی دست از درس و تدریس بر نداشتی که خود جای خسته نباشی مضاعف برای توی نازنین دارد.و تبریک به بزمان عزیز که یاور و پشتیبانت در تمام مراحل بود و تبریک به آبجی پروین و داداش ممد عزیز به خاطر چنین دختر فرهیخته و دانشمند جوانی (به قول استادش در جلسه دفاع دکتراش).
    با تمام وجود بهت افتخار میکنم و دوست دارم

  • پریسای عزیزم هزاران تبریک برای موفقیت ات .
    موضوع انتخابی دفاعیه شما بسیار یونیک و‌تامل برانگیز است . بسیار از خواندنش لذت بردم و چه خوب اشاره کرده ای که تا کسی خود آنرا نداشته باشد چطور آنرا به کسی بدهد، ایمنی رفتاری در محیط کار .

  • درود به خانم دکتر پریسا!
    آفرین به شما که مایه افتخار نسل جوان و دختران هستید.

  • پریسا جان پایان نامه بسیار آموزنده تو را چند بار خواندم و بسیار لذت بردم اولأ جنبه روانشناسی داشت در ثانی همه ما حداقل یکبار بستری در بیمارستان و رفتار پرستارها را تجربه کرده ایم حقیقتأ روی موضوع خوبی تمرکز کرده ای جنبه روانشناسی آن بسیار چشمگیر بود . ابراز این واقعیت ها هر چند که از فرهنگ عامه بدور باشد اما تلنگری به ذهن انسان است تا ورای محدودیت ها و تعصبات و نا آگاهی ها سو سوی نور حقیقتی را ببیند. این موضوع مهم مثل هر موضوع روانشناسی زنجیر وار به مسائل دیگری مرتبط است که ما را در عمل به اجرای این واقعیت ها ناکام میکند. با این طرز فکر و ایده خوبی که داری به احتمال زیاد بیمار بستری شدن در بخشی که تو پرستار آن بوده ای شانسی بوده که از من سلب شده ولی امیدوارم همه پرستاران عزیز که حقیقتأ کار دشواری دارند ضمن تاکید بر هویت فرهنگی خود به هویت شخصی بیمار که در بیماری جسمی نیز تحت تاثیر قرار میگیرد اهتمام بورزند. لطفا بعد از چاپ پایان نامه یک کپی برای من در نظر بگیر. موفق و کامیاب باشی عزیزم.

Leave Your Comment

Skip to content