ازفامیل‌چه‌خبر(قسمت یازدهم)

 

 

با خانواده زنده یاد سید علی اکبر قیریان بیشتر آشنا شوید
زنده یاد سید علی اکبر قیریان فرزند حاج سید احمد قیری و نوه سید ابوالحسن قیری با زنده یاد بی بی بتول اخلاقی دختر سید محمدعلی اخلاقی و بی بی سکینه قیری ازدواج کرده اند که ثمره این ازدواج فرخنده سه پسر بنام های سید محمد سید محمدرضا و سید محمدحسین(مهران) و همچنین سه دختر بنام سیده صغرا ( سیما ) سیده زهره و سیده مهرانگیز میباشند .
سید محمد با خانم فخری همت پور ازدواج کرده و اینک در اهواز زندگی میکنند. آنها صاحب سه پسر بنام های سید محسن سید علی و سید امین هستند. سید محسن با خانم خاطره دوستانی ازدواج کرده و در کشور انگلستان زندگی میکنند.
سید محمدرضا با خانم نرجس فروغ نیا ازدواج نموده هم اینک در اهواز زندگی میکنند. آنها نیز صاحب سه پسر بنام های سید پرهام سید پارسا و سید پوریا میباشند.
سید محمدحسین(مهران) با خانم آناهیتا حاتمی ازدواج کرده و در اهواز زندگی میکنند. آنها صاحب یک پسر بنام سید مهدی و یک دختر بنام سیده هستی میباشند.
سیده صغرا ( سیما ) با آقای سید عبداله امام ازدواج کرده آنها نیز در اهواز زندگی میکنند و صاحب دو پسر بنام های سید پیمان و سید پویان و یک دختر بنام سیده پگاه میباشند.
سید پویان با سیده لاله موسوی ازدواج نموده صاحب دختری بنام سیده روشا امام میباشند و در اهواز زندگی میکنند.
سیده زهره با آقای غلامرضا جمسی ازدواج کرده در اهواز زندگی میکنند و صاحب دو دختر بنام ساینا و پریا همچنین یک پسر بنام نیما میباشند.
ساینا خانم با آقای اسماعیل معینی ازدواج کرده و در اهواز زندگی میکنند.
آقا نیما نیز با خانم سیده شراره حسینی ازدواج نموده در اهواز زندگی میکنند.
سیده مهرانگیز با آقای عبدالرضا علیمحمدی ازدواج کرده که در شهرستان رشت زندگی میکنند آنها صاحب دو پسر بنام های احسان و دانیال و دختری بنام دنیا میباشند.
خداوند روح عمو اکبر و زن عمو بتول را همواره شاد و تنی سالم و عمری با عزت به خانواده این دو عزیزسفر کرده عنایت بفرماید . انشاا…
محمد علی بهروزی
مرداد 1396

Comment (13)

  • بسیار خوشحالیم ارادتمندان طریق این سایت میتوانیم با فامیل بزرگ خودمان ارتباط،و از اوضاع و احوال همدیگر باخبر شویم ، خاطرات زیادی از مرحوم سیدعلی اکبر قیریان و مرحومه بی بی بتول اخلاقی داریم یادشان همیشه در قلب ما هست و خواهد بود
    از آقای بهروزی هم به خاطر زحماتی،که در جمع اوری اطلاعات فامیل داشته‌اند ممنونیم

  • با تشکر از آقای بهروزی و کلیه دست اندر کاران سایت سادات که ما را از احوال فامیل عزیز با خبر میکنند

  • دست شما درد نکنه داداش بهروز که با نوشتن این مطلب در سایت باعث شدین تمام خاطرات خوشی که با عمو اکبر و زنعمو و بچه های نازنینشون داشتم برایم زنده بشه . هر چند دوره زمانه طوری شده که کمتر سعادت دیدار فرزندان این دو عزیز رو دارم ولی همیشه بسیار دوستشون داشته و براشون ارزوی موفقیت و سلامتی میکنم ❤

  • خداوند روح زندیاد عمو اکبر و زن عمو بتول را همواره شاد نگه دارد چراکه خاطرات موجود از این دو بزرگوار همواره همراه با شادی و فرحبخشی برای دیگر فامیل بوده و خدا را شکر که بارها ازنزدیک ایندو را زیارت و خاطرات خوبی از آنها خصوصا عموی گرامی دارم و امیدوارم فرزندان آنها نیز همواره تندرست و موفق باشند و انشاا… که دیدارها هرچه زودتر تجدید گردد چرا که دوری مکان و زمان باعث گردیده تا بسیاری از این عزیزان فامیل را سالها زیارت نکرده ایم.

  • سلام علیکم
    بی بی ما سکینه قیری مادر بی بی بتول عمه حقیر تا انجا که از طریق پدرم سید مهدی اخلاقی شنیدم از سادات مرعشی بوده وبا مرحوم سید محمد تقی مرعشی که کاروانسرا داشتند نسبت فامیلی داشت
    مراتب فقط جهت اطلاع عزیزان بوده وقصد خدای نکرد ه خاصی نبوده
    مخلص کلیه فرزندان بنی الزهرا هستیم

    اخلاقی شوشتر

  • درود به روان پاک عمو اکبر و بی بی بتول!
    خانواده ای صمیمی و مهربان که کانون گرمی بود که به همه فامیل این گرمی و مهربانی را انتقال می دادند.شادروان عمو اکبر مردی بذله گو و خوش مشرب بود که در جمع فامیل باعث نشاط و انرژی مثبت میشد.امید است فرزندان ایشان تندرست و سرفراز باشند.

    • روح مرحوم عمو اكبر شاد و قرين رحمت الهي ، در فاميل به شوخ طبعي و با شور ونشاط و روحيه مثل عمو نداشتيم . روحشون شاد و براي تك تك فرزندان عمو و زن عمو آرزوي موفقيت مي كنم . همه آنها مهد محبت و فاميل دوستي هستن .

  • ضمن تشکر از حاج آقا سید نورالدین عزیز در مورد اصل و نسب مادر بزرگ پدری حج آقا از والده که پرسیدم ایشان هم فرمودند که بی بی سکینه از سادات قیری نبوده است. بهر حال خیلی متشکر برای اصلاح متن لازم میدانم که ارادت و علاقه خودم را نسبت به عمو اکبر و زن عمو با خاطراتی خوش و ماندگار از ایشان اعلام کنم و برای بچه ها و نوه نتیجه ها و عروس دامادهای این دو عزیز آرزوی سلامتی تندرستی و عزت و افتخار دارم و حقیقتأ کسی پیدا نمیشود که از عمو جان و زن عمو جان خاطره خوشی بیاد نداشته باشد. خداوند هر دو این عزیزان را بیامرزد و زن عمو بتول که طبق گفته والده دختر عمه پدرم سید عبداله قیری زاده بوده اند.

  • با سلام مجدد و بمنظور اظهار حقیقت گفته قبلی خود را اصلاح میکنم طبق گفته والده و شجره تهیه شده و بررسی های بیشتر بی بی سکینه والده سید محمدکاظم و سید مهدی و بی بی مریم . بی بی بتول اخلاقی نوه سید عبدالباقی از سادات قیری بوده است

    • سلام علیکم جناب بهروزی عمه بی بی بتول دختر دایی پدر شما مرحوم آقاسید عبداله قیری زاده بوده اند من این راازمرحوم عمو نعمت شنیدم خداوند همه گذشتگان را غریق رحمت خود نماید.

  • بعضي ها هيچ وقت تكرار نميشن مرحوم عمو اكبر عزيز يكي از اون هاست. خدا رحمت كنه خاله بتول عزيز رو روحش شاد و يادش گرامي.
    خدا فرزندان و نوادگان و متعلقان اين ٢ بزرگوار رو عزت روز افسون عطا كنه.

    • سلام علیکم جناب بهروزی عمه بتول دختر دایی پدر شما مرحوم آقا سید عبداله قیری زاده بوده اند رضوان حق تعالی بر همه گذشتگان از فامیل باد

      • با تشکر فراوان از حج آقا شمس الدین و حج آقا نورالدین عزیزان بنده خیلی ممنون بله شما صحیح میفرمائید حباب بتول حباب مریم و عمو کاظم و عمو مهدی فرزندان دائی ابوی بوده اند خداوند همه این عزیزان را آمرزیده رحمت واسعه قرار بدهد انشاله

Leave Your Comment

Skip to content