شـــادبـــاش ســـالـــروز تـــولـــد اعضا در مـــاه مرداد

 

 

متولدین عزیز مرداد ماه

با عرض تبریک به مناسبت سالروز تولد شما عزیزان مندرج در لیست زیر، هیئت موسس سایت سادات قیری افتخار دارد که تولد شما را که بشارتی بر موفقیت و اعتلای آوازه سادات قیری است مبارک باد عرض نموده ، برای شما و خانواده محترم و اعضاء محترم و منسوبین عزیز سادات قیری، آرزوی  سال و سالیانی توام با شادی و پیشرفت را از خدای منان آرزو می نماییم.

همچنین درخواست داریم که چنانچه نام شما عضو عزیز و یا یکی از فامیل و آشنایانی را که از سادات قیری می باشند و در این ماه به دنیا آمده ولی نامشان در جدول فوق درج نگردیده اند می شناسید ،موضوع را با ذکر نام و تاریخ کامل تولد به آدرس زیر اعلام نمایید.
از همکاری تمامی عزیزان پیشاپیش سپاسگزاریم.
Info@sadatghiri.ir
مدیریت سایت

[ws_table id=”3″]

Comment (5)

  • به به چه عزیزانی در این ماه متولد شدن . به نوبه خودم تولد زمینی این عزیزان رو از صمیم قلبم تبریک میگم .امیدوارم خداوند طول عمری با عزت و سلامتی بهشون عطا کنه .
    الهی آمین

  • درود به متولدین امرداد ماه!
    سالروز تولد عزیزان در این ماه را صمیمانه به خودشان و خانواده هایشان تبریک می گویم و آرزوی تندرستی و شادکامی برای همگی آنها را دارم.

  • با آرزوی سلامتی و خوشبختی برای همه عزیزان متولد مرداد ماه تولد همگی را تبریک عرض میکنم .

  • با عرض تبریک فراوان به همه عزیزان فامیل که در ماه مرداد متولد شده اند برای همه این عزیزان موفقیت و سلامتی ، بهروزی و سعادت و خوشبختی از خداوند منان آرزومندیم

  • به به تولد همه عزیزان مردادماه و همچنین پسر گلم سید سپهر بهروزی هزاران بار مبارک

Leave Your Comment

Skip to content