از فامیل چه خبر(قسمت نهم)

 

 

با خانواده زنده یاد بی بی معصومه آباد و آقای محمدعلی عابدی زاده بیشتر آشنا شوید.
زنده یاد بی بی معصومه آباد دختر سید حسن قیری و بی بی هاجر مرعشی با آقای محمدعلی عابدی زاده ازدواج نمودند که ثمره این ازدواج فرخنده یک پسر بنام مهران و سه دختر بنام های ناهید آذر و مینا میباشد.
ناهید خانم متولد بهمن ماه 1347 با آقای محمود علیزاده ازدواج نموده صاحب یک پسر بنام رضا متولد سال 1365و سه دختر بنام های فاطمه متولد سال 1363 فرزانه متولد سال 1367 و معصومه متولد سال 1377 میباشند و در اهواز زندگی میکنند.
جناب سرهنگ آقا مهران متولد آبان ماه 1346نیز با خانم نسرین استاد زاده ازدواج نموده صاحب دو پسر بنام های حسین متولد سال 1373 و حسن متولد سال 1375 و یک دختر بنام فاطمه متولد سال 1377میباشند و در شوشتر زندگی میکنند.
آذر خانم کارشناس ارشد ادبیات فارسی متولد آذر ماه 1349 با جناب سرهنگ حسین غلامپور کارشناس مدیریت ازدواج نموده صاحب دو پسر بنام های محسن متولد سال 1370 کارشناس عمران و منابع طبیعی بوده و با خانم سرورربیع پور ازدواج نموده ، محمد مهدی متولد سال 1377 دانشجوی مهندسی برق و دو دختر بنام های معصومه متولد 1374 کارشناس میکروبیولوژی و فاطمه متولد سال 1381دانش آموز دبیرستان میباشند.

ایشان معاون اجرایی دبیرستان بوده و به همراه خانواده در شوشتر زندگی می کنند.
مینا خانم نیز فوق لیسانس الهیات و دبیر دینی متولد اردیبهشت سال 1352 با آقای مجید عابد ازدواج نموده صاحب یک پسر بنام مجتبی متولد سال 1379 و دو دختر بنام زهرا متولد سال 1380 و فاطمه متولد سال 1383 میباشند و در اهواز زندگی میکنند.
برای تمامی این عزیزان آرزوی سلامتی و بهروزی داریم.
محمد علی بهروزی
خرداد 1396

Comment (6)

  • با آرزوي سلامتي و موفقيت براي تك تك فرزندان عمه معصومه . روحش شاد و قرين رحمت الهي . مهرباني و محبت عمه معصومه از ياد نرفتني است . خاطرم هست مسافري از اصفهان آمده بود و ما از اهواز بايد به شوشتر و ديدن مرحوم عمه معصومه ميرفتيم ، مهمان نوازي و مهرباني و محبتي كه به عزيز از راه رسيده ميكردند را من هزگز از ياد نميبرم . روحش شاد

  • درود به روان پاک عمه معصومه و درود به فرزندان و پدر گرامیشان!
    شادروان عمه زنی بسیار مهربان و خودساخته بود که با همت بنای خانواده ای را پایه ریزی کرد و خدا را شکر که فزندان برومند و تحصیل کرده ای از خود به یادگار گذاشت.هروقت بدیدنش می رفتیم چنان محبت و پذیرایی می کرد که واقعا شرمنده میشدیم .تا انجایی که بیاد می آورم در میان همسایگان نیز از احترام خاصی برخوردار بود.خاطره که شخصا دارم بسیار جالب و عجیب است.در سال 1355 که عازم خارج شدم به خانواده ام گفتم که برای همیشه از ایران میروم و دیگر برنمی گردم و مادرم که نگران شده بود به عمه می گوید که سرکتابی باز کند و مشخص کند که چه روی خواهد داد و عمه پس از بررسی به مادرم گفته بود که جای نگرانی نیست و محمد پس از دو سال به میهن برمیگردد.دقیقا دو سال بعد یعنی سال 1357 برگشتم.روانش شاد و تندرستی و سرفرازی برای فرزندان و پدرشان آرزو دارم.

  • ضمن عرض سلام و ارادت به فرزندان برومند عمه عزیزم یاد عمه معصومه نازنین را گرامی داشته و آرزومند موفقیت و سلامتی و طول عمر برای تمامی بازماندگان آن مهربانترین می باشم .
    خاطرات شیرین کودکی و مهربانیها و داستانهایی (متل هایی ) که برایمان تعریف میکرد همواره بخشی از دانایی وشخصیت من بوده و خواهد بود .

    • خیلی خوشحالم از اینکه با فرزندان مرحوم بی،بی معصومه آباد آشنا شدیم و روی مشترکات خودمان که همانا رابطه خویشاوندی باشد تاکید داریم و این کار خوب را که با تلاش اقای بهروزی اخوی گرامی و در کلیپ از فامیل چه خبر تدارک دیده شده نیز ارج می نهیم و انشالله مبنای خوبی باشد برای ارتباطات فامیلی بیشتر
      در پایان ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای فرزندان بی بی معصومه آباد که بسیار مهربان و فامیل دوست بودند و هر وقت با بچه های خاله بطول خدمتشان می رسیدیم به گرمی و مهربانی با ما رفتار میکردند و انشالله علو درجات را در دنیای آخرت از خداوند سبحان برایشان آرزو میکنیم .

  • با سلام و عرض ارادت خدمت تمامی فامیل عزیزم ممنون و سپاسگزارم از لطف و محبتتان منم به نوبه خود خوشحالم که در جمع فامیل مادری هستم و از نقطه نظراتشان استفاده میبرم و حداقل به این طریق از احوالشان با خبر می شوم و از اینکه به مادرم این همه لطف دارن کمال تشکر و قدردانی را دارم ان شاالله که بتوانم هم حضوری دیداری تازه کنم و هم جبران نمایم ان شاالله که همگی در هر کجا که هستید سلامت و پیروز باشید

Leave Your Comment

Skip to content