موفقیت در ثبت اختراع

 

 

مدیریت سایت سادات قیری از طرف خود و فامیل بزرگ سادات قیری موفقیت چشگیر در اختراع و ساخت و ثبت دستگاهی به نام (سخن یار ) را به آقای دکتر سپهر مطهر تبریک و تهنیت عرض نموده سلامتی و موفقیت های بیشتر را برای ایشان و خانواده گرامی از پروردگار مهربان خواستاریم
سخن یار دستگاهی است که توانایی سخن گفتن را به افرادی که بعلت معلولیت گفتاری از این نعمت محروم هستند باز می گرداند و این عزیزان نیز به کمک این دستگاه قادر به ایجاد ارتباط کلامی و به نوعی سخن گفتن خواهند بود.
دستگاه سخن یار در سال ۱٣٩۵ با کوشش فراوان دکتر مطهر اختراع و در ایران به ثبت رسید و هم اکنون مراحل ثبت بین المللی را بدلیل قابلیت در کاربرد به ۵ زبان بین المللی دنیا را نیز طی میکند.
جهت آگاهی بیشتر و شناخت از چگونگی عملکرد این وسیله ارزشمند شما را به بازدید از سایت (تن یار سپهر ) به آدرس زیر دعوت می نماییم.
http://Www.tan-yar-sepehr.com

با ارزوی موفقیت های روز افزون برای فامیل بزرگ سادات قیری

مدیریت سایت سادات قیری
خرداد ۱٣٩۶

photo_2017-06-04_18-26-56 photo_2017-06-04_18-26-59 photo_2017-06-04_18-27-02 photo_2017-06-04_18-27-10 photo_2017-06-04_18-27-14 photo_2017-06-04_18-27-18

Comment (12)

  • افرین بر شما مایه افتخار و استفاده کننده های این دستگاه دعای گوی شما خواهند بود .
    سید رضا قیری زاده و افسانه ریاضی

  • ماشاله بر دکتر سید سپهر جان افتخار سادات قیری موفقیت شما مایه مباهات است آرزومند موفقیت و سلامتی و خوشبختی تو عزیز و خانواده محترم هستم . برقرار و شاد و کامیاب باشی عزیزم.

  • آقای دکتر سید سپهر مطهر این اختراع ارزشمند که توسط یکی از جوانان فامیل صورت گرفته موجب خرسندی و شعف ما شد ، این اثر را به شما و هم چنین خانواده گرامی تبریک عرض نموده ، موفقیت بیشتر شما و همه جوانان فامیل را از درگاه ایزد منان خواستاریم .

  • بسیار باعث خوشوقتی و افتخار برای خانواده و خاندان خود هستید.امیدواریم همچنان مدارج عالیه را طی کرده و افتخارات بیشتری برای خود و خانواده بدست آورید.

  • بسیار مایه شعف ومباهات است.افرین بر جوانان غیور که یکی پس از دیگری افتخار می افرینند.
    بامید خبر های خوش بعدی و دست مریزاد به دکتر مطهر عزیز

  • سپهر عزیز
    ابتکار و اختراع تو قطعا حاصل مطالعه و تلاش فراوان و عشق به اهدافت بدست آمده و حتما سختیهای بسیاری نیز تو و خانواده گرامیت تحمل کرده اید که حمایت آنها نیز قابل تحسین است و قطعا هر کس که با استفاده از این دستگاه قدرت ایجاد ارتباط کلامی را بدست می آورد برای تو و خانواده ات دعای خیر خواهد کرد.
    با این اختراع نامت را به ثبت رساندی و امیدوارم شاهد ابتکارهای نوین دیگری نیز از سوی تو باشیم
    دست مریزاد دکتر عزیز
    به امید سربلندی هرچه بیشتر فامیل

  • باسلام و خسته نباشید فراوان.سالها تلاش وکوشش وپشتکار شما پسر عموی عزیزمان دکتر سپهر مطهر نتیجه مطلوب داد و به ثمر نشست. همانطوری که در چهار چوب فکری و اندیشه شما بود.برایت ارزوی موفقیت های بیشتر در تمام مراحل زندگیت به همراه همسر عزیزت شبنم خانم داریم.در انتظار دیگر خبرهای خوش شما هستیم.

  • درود بر دکتر سپهر مطهر!
    این موفقیت را به شما،پدر و خوهران و همه فامیل تبریک می گویم و امید است که این تلاش های شما در جهت بهبود بیماران تداوم داشته باشد.

  • سپهر عزيز;
    خسته نباشي هزار ماشالله دستت درد نكنه . به اميد موفقيت هاي بيشتر .
    تو مايه افتخار و سربلندي ما هستي

Leave Your Comment

Skip to content