موفقیت اجتماعی

 

 

مدیریت سایت سادات قیری از طرف خود و فامیل و وابستگان محترم :
تایید صلاحیت سرکار خانم آذر عابدی زاده دختر زنده یاد بی بی معصومه آباد کارشناس ارشد ادبیات فارسی و همسر گرامی ایشان جناب سرهنگ حسین غلامپور را در کاندیداتوری شورای شهر شوشتر تبریک عرض نموده علاقمندی و احساس مسئولیت این عزیزان را در آبادانی شهر آبا و اجدادیمان شوشتر را ارج می‌گذاریم دعای خیر ما و همه درگذشتان فامیل از جمله زنده یاد بی بی معصومه آباد بدرقه راه موفقیت ایشان باد.
اینشاا..
اردیبهشت ماه ۱٣٩۶

Comment (7)

  • به به بسیار مایه مباهات است . خداوند این عزیزان را در هدف مقدسی که دارند موفق بگرداند. با تمام وجود برای موفقیت آذر خانم و جناب سرهنگ غلامپور دعا میکنم.

  • باعث افتخار است که یکی از افراد سادات قیری به این مرحله که همانا تایید برای نامزدی کاندیداتوری شورای،شهر می رسند از،همه عزیزان ساکن خوزستان درخواست میشود که حتما با حضور،در زمان اخذ رای در شوشتر و رای دادن به ایشان برآب راهیابی ایشان به شورای شهر شوشتر،نهایت تلاش خود را داشته باشند
    برای موفقیت ایشان دعا گو هستیم

  • درود به خانم عابدی زاده و همسر محترمشان!
    این موفقیت و قبول مسولیت اجتماعی در قبال شهر و همشهریان را به شما شادباش گفته و امید است که با استقبال مردم ، راه برای خدمت باز شود.

  • احساس مسئولیت و جسارت اقدامات اجتماعی این دو عزیز را تبریک گفته و آرزومند موفقیت ایشان در انتخابات شورای شهر و اقدام و تلاش در جهت آبادانی هرچه بیشتر شوشتر عزیز میباشم .

  • باعث افتخار است . تبريك به آذر جان و آقاي غلامپور . تشكر براي توجه و دلسوزي شما براي شهر شوشتر. الحق كه فرزند مرحوم عمه معصومه مهربان و دلسوز هستي . روحش شاد . با آرزوي موفقيت شما در انتخابات شهر .

  • آذر خانم و جناب غلامپور خوشحالی بنده مظاعف است و شما نیک میدانید، لذا نیازی به ذکر آن نیست. به امیدرموفقیت های بیشتر شما که نشان از صالحان و فرزانگان دارید

  • با سلام ممنون از آقای بهروزی و آقای قیری زاده وهمسر محترمشان ان شاالله که موفق باشیم

Leave Your Comment

Skip to content