دیدار از بزرگان

 

 

در تاریخ دوشنبه نهم اسفند ماه باتفاق آقای سید محمد ریاضی پور هم از طرف خودمان و هم از طرف سایت سادات قیری و بنا بر چندین انگیزه با ارزش یکی صله رحم سنت مذهبی و دیگری رعایت آئین اجدادی و پیشنهاد قبلی سیده آذر تجلی به دیدار یادگار گرانقدر و ماندگار دائی محمودیان یعنی زندائی محمودیان بی بی صغرا امامی به محل زندگی ایشان در شهرک اکباتان رفتیم. حقیقتأ بیش از اینکه ما از این دیدار لذت ببریم زندائی عزیز با همان مهربانی و بزرگ منشی همیشگی اظهار محبت و شادمانی نسبت به ما ابراز فرمودند. جالب اینکه دیدار ما با جمع خانوادگی دائی محمودیان در خانه زندائی مصادف و سعادتی نصیب ما گردید تا با جمع صمیمی خانواده با حضور حاج سید فخرالدین آ سید رضا و مهوش خانم عزیز و همچنین دادماد های بسیار عزیز خانواده حاج سید صدرالدین تجلی، آقا بهنام شیرزاد و آقا بیژن مهرزاد نهار را در جوار زندائی محمودیان بزرگوار صرف کنیم. جای شه ناز خانم عزیزو مریم خانم عزیز براستی که بدلایلی نتوانسته بودند بیایند، خیلی سبز و خالی بود. اوقات و لحظاتی که در کنار این جمع دوست داشتنی بودیم حقیقتأ سر شار از شادمانی و یادآوری خاطرات زیبای گذشته بود که براستی دیگر برای نسل ما تکرار نخواهد شد و ما حتی ثانیه های آن را ارج میگذاریم.
با امید به تداوم این سنت با ارزش دیدار از بزرگان و یادگاران بی همتای گذشته فامیل آرزومندیم خداوند سایه لطف و محبت زندائی محمودیان و سایر بزرگان فامیل را از سر ما کم نکند .
ارادتمند سید محمدعلی بهروزی

Comment (5)

  • آقاى بهروزى بامحبت و عزيز با سلام به شما و عزيزاني كه به ديدار مادر عزيزم رفتيدو همگي اعضاي محترم فاميل نازنينم، چه كار زيبايي كرديد و مادرم نيز مانند هميشه از ديدار شما مهربانان شاد شدند. خيلي دلم ميخواست كه منهم قادر بودم كه در جمع صميمي شما باشم ولي اين بار أقامت من در آمريكا طولاني شده و كلي دلتنگ خانواده و فاميل عزيزم شده ام. دستتان درد نكند كه چه عكس زيبايي از مادر بزرگوارم گذاشته أيد ، البته نميدانم چرا كيفيتش تار است، ولي در هر حال خيلي از ديدن آن شاد شدم. اي كاش كه يك عكس دستجمعي هم از خودتان و ايشان ميگرفتيد كه ديدارمان به جمال شما عزيزان نيز روشن ميشد. اميدوارم وقتي به ايران آمدم حتما اين برنامه تكرار شود. كلي دلتنگ همگي هستم . در اين روزهاى آخر سال و در آستانه نوروز آرزوي شادي و سرفرازى و سلامت برأي همگي عزيزان دارم.

  • تشکر فراوان از شما بخاطر این کار زیبا و واجبی که انجام دادید و از اینکه از احوال زن دایی عزیز ما را مطلع نمودید .
    امید آنکه این دیدارها از بزرگان فامیل ادامه داشته باشد و ماوقع آن در سایت درج شده و بقیه فامیل نیز در جریان سلامتی و امور این بزرگان قرار گیرند .

  • سلام به بهروزی عزیز که همواره ازقلمشان گوهرمیبارد.باتشکرازشماوعزیزانی که قدم رنجه فرمودیدوخانواده مراشادنمودید.امیدوارم بتوانم این محبت بزرگوارانه شماراجبران نمایم

  • درود فر ا وان بر بزرگ و محبوب فامیل زندایی عزیز محمودیان
    چه خاطرات خوشی،که با ایشان در دوران کودکی و نوجوانی داشتیم
    امید است سالهای طولانی ، همراه با سلامتی و خوشبختی سایه ایشان بر سر همه ما مستدام باشد

  • سلام خدمت زن عموي گرامي و تشكر از كار قشنگي كه كرديد، اي كاش اين سعادت نصيب ما هم ميشد ، ديدن بزرگان فاميل با دنيايي پر از خاطره هاي قديمي .

Leave Your Comment

Skip to content