از فامیل چه خبر(قسمت ششم)

 

با خانواده زنده یاد سید علی اکبر قیریان بیشتر آشنا شوید
زنده یاد سید علی اکبر قیریان فرزند حاج سید احمد قیری و نوه سید ابوالحسن قیری با زنده یاد بی بی بتول اخلاقی دختر سید محمدعلی اخلاقی و بی بی سکینه قیری ازدواج کرده اند که ثمره این ازدواج فرخنده سه پسر بنام های سید محمد سید محمدرضا و سید محمدحسین(مهران) و همچنین سه دختر بنام سیده صغرا سیده زهره و سیده مهرانگیز میباشند .
سید محمد با خانم فخری همت پور ازدواج کرده و اینک در اهواز زندگی میکنند. آنها صاحب سه پسر بنام های سید محسن سید علی و سید امین هستند. سید محسن با خانم خاطره دوستانی ازدواج کرده و در انگلستان زندگی میکنند.
سید محمدرضا با خانم نرجس فروغ نیا ازدواج کرده هم اینک در اهواز زندگی میکنند. آنها نیز صاحب سه پسر بنام های سید پرهام سید پارسا و سید پوریا میباشند.
سید محمدحسین(مهران) با خانم آناهیتا حاتمی ازدواج کرده و در اهواز زندگی میکنند. آنها صاحب یک پسر بنام سید مهدی و یک دختر بنام سیده هستی میباشند.
سیده صغرا با آقای سید عبداله امام ازدواج کرده آنها نیز در اهواز زندگی میکنند و صاحب دو پسر بنام های سید پیمان و سید پویا و یک دختر بنام سیده پگاه میباشند.
سید پویا با خانم سیده لاله موسوی ازدواج کرده و دختری به نام سیده روشا دارند .
سیده زهره با آقای غلامرضا جمسی ازدواج کرده در اهواز زندگی میکنند و صاحب دو دختر بنام ساینا و پریا همچنین یک پسر بنام نیما وهمگی دراهواز زندگی میکنند.
ساینا خانم با آقای اسماعیل معینی ازدواج کرده و آقا نیما با خانم سیده شراره حسینی ازدواج کرده ودراهواز زندگی می کنند.
سیده مهرانگیز با آقای عبدالرضا علیمحمدی ازدواج کرده که در شهرستان رشت زندگی میکنند آنها صاحب دو پسر بنام های احسان که دراسترالیا درحال تحصیل است و دانیال و دختری بنام دنیا میباشند.

سید محمد علی بهروزی

بهمن ۱٣٩۵

Comment (5)

  • عشق به امام حسین رااولین بارمن ازعموعلی اکبر آموختم درروزعاشورادرمیان زنجیرزنان مولاامام حسین ایشان جایگاه خاصی داشتندزیبایی صورتشان که برگرفته ازجدبزرگوارشان بودکاملاجلب توجه میکرد.ایشان درفصاحت کلام جزوافرادنادربودند.روح ایشان وزن عموشاد

  • درود به روان پاک عمو اکبر و حباب بتول!
    اینجانب نیز به یاد دارم که ایشان در روز عاشورا زنجیر می زد و مرحومه خواهرشان دوا سرخ به زخم هایش می زد. مردی شاداب و محفل گرم کن بود و محیط خانوادگی گرم و با محبتی داشتند. خدا فرزندان برومندشان را تندرست و سرافراز نگاه دارد و به همگی درود می فرستم.

  • خداوند رحمت كنه عمو اكبر بامحبت و فاميل دوست و شوخ طبع فاميل را. در ايام سخت جنگ كه ما به تهران آمده بوديم خاطرم هست كه در يك عصر خيلي سرد زمستان وقتي مرحوم بابا و مامان براي فوت يكي از اقوام به خوزستان رفته بودند و ما تنها و غمگين نشسته بوديم ، مرحوم عمو اكبر براي ديدن آنها به منزل ما سرزد و وقتي ديد ما تنهاييم در كنار ما نشست و اينقدر مارو خندوند و شوخي كرد كه همه چيز رو فراموش كرديم و بعد گفت : په عمو شوم نخيد خووريد؟؟ ، روحت شاد عمواكبر عزيز و زن عمو بتول .

  • کمتر کسی در فامیل پیدا میشود که از عمو اکبر و زن عمو بتول خاطره شیرین نداشته باشد. حقیقتا در جوار ایشان لذت میبردیم خدایش بیامرزد که واقعأ حیف بود خیلی زود از میان ما رفت. امیدوارم خداوند به بچه ها و نوه نتیجه های این عزیزان سلامتی و شادکامی عنایت بفرماید.

  • مرحوم عمو اكبر يكى از با محبت ترين و شوخ طبع ترين مردهاى فاميل بودند كه همه دوست داشتند در جوار ايشان باشند. كافى بود چند دقيقه اى در كنارش باشى تا تمام ناراحتى ها و نگرانى هايت را فراموش كنى.
    روحش شاد و يادش گرامى باد……

Leave Your Comment

Skip to content