از فــــــامــــــیــــــل چــــــه خـــــــبــــــر (قسمت سوم)

 

 

با خانواده حاج سید عبدالحسین مطهر بزرگ خاندان سادات قیری بیشتر آشنا شویم

حاج سید عبدالحسن مطهر فرزند سید حسن نوه سید آغائی و بی بی بلقیس مطهر دختر سید جعفر با دختر عموی خود حاجیه بی بی طیبه(ماه پری) شریف زاده فرزند سید باقر و بی بی ساره مرعشی ازدواج کرده اند و هم اینک در تهران بسر می برند. خداوند سایه محبت آنها را بر سر خانواده و همه ما مستدام بدارد. انشاله.

ثمره این وصلت فرخنده یک دختر بنام سیده فاطمه و سه پسر بنام های سید مسعود، سید محمود، و سید فرخ است.

سید مسعود با خانم فریده ابراهیمی ازدواج کرده و در تهران زندگی میکنند. آنها دارای دو پسر    بنام های: سید حمید و سید مجید(محمد) میباشند. سید مجید با خانم شیما مصطفوی ازدواج کرده و در کشور مالزی زندگی میکنند.

سید محمود با خانم سیده مرضیه موسوی فر دختر خواهر سید احمدعلی خردمند ازدواج کرده در تهران زندگی میکنند. فرزندان آنها: سیده مریم و سید مهدی میباشند. سیده مریم با آقای سینا احمدی ازدواج کرده و در تهران زندگی میکنند.

سید فرخ با خانم ناهید عظیمی ازدواج کرده و ایشان نیز در تهران زندگی میکنند. فرزندان ایشان: سیده حدیث و سید محمدرضا میباشند.

سیده فاطمه نیز با سید مجتبی مرعشی ازدواج کرده و در تهران زندگی میکنند. فرزندان ایشان سید میثاق و سید میثم میباشند. سید میثم با خانم نسرین افژودانیان ازدواج کرده و در اصفهان زندگی میکنند.

Comment (13)

  • با تشکر از بهروزی عزیز و عرض ارادت به دایی عبدالحسین و حاجیه خانم بی بی طیبه گرامی و فرزندان و عروس و داماد های این خانواده عزیز و محترم .

  • با تشكر از اقاى بهروزى عزيزمان.
    درود به عمو عبدالحسين عزيز و اباجى طيبه گرامى. سلامتى و شادى برايتان ارزو داريم

  • درود بر دایی عبدالحسین و آبجی طیبه عزیز و گرامی!
    این زن و مرد بزرگ که رنج و زحمت را از میدان بدر کردند و با کار و تلاش و صبوری یک زندگی را ساختند و فرزندان برومند و موفقی تربیت و تحویل جامعه داده اند.خانواده ای که مفهوم و معنای خانواده را تجسم عینی بخشیدند و در این زمانه که شرایط دشوار و متحول جامعه روی اکثر خانواده ها تاثیرات خود را به جا گذاشته این خانواده همچنان محبت و مهربانی و تعلق را حفظ کرده و حقیقتا الگوی واقعی خانواده هستند. برای تک تک اعضای این خانواده محترم و بزرگوار آرزوی تندرستی و سرفرازی بیشتر می نمایم.

  • ضمن عرض سلام وخسته نباشیدخدمت اقای بهروزی عزیزارزوی طول عمرباعزت برای این دو عزیز بسیاردوست داشتنی و گرامی عموعبدالحسین(اقای مطهر)وابجی طیبه(بانوشریف زاده)راازخداوندخواستاریم انشالله همیشه سالم وسلامت سایه شان بالاسرماوخانواده محترمشان باشد

  • بنام خدا ؛
    قريب ٤٠ سال است كه با اين خانواده محترم حشر و نشر دارم. كوتاه سخن اينكه؛
    روزي بزرگي از تأثير و معناي اسامي بر شخصيت صاحب نام، توضييحات جامع و شيريني براي من بيان كرد. در عجبم كه انچنان صفت مطهر بر اين خانواده هماهنگي دارد كه اگر زياده گويي نكرده باشم ميتوان ادعا كرد كه نام و صفت مطهر افتخارش در همراهي با اين خانواده است.
    براستي عمو عبالحسين ” مطهر ” است يك مطهر پاك و ناب و بي غل و غش. دريا دلي اين بزرگ انچنان والا است كه به عمر خود نديده ام.( سايه اش مستدام)
    أباجي از ديگران كمي جلوتر، هر ٣ را با هم دارد هم “طيبه” است هم “شريف زاده” و هم “مطهر” ماشالله به اين بانو كه انچنان تركيبي از اين ٣ ساخته كه او را افتخار فاميل كرده است. اگر نقطه اي بالاي سر مطهر قرار دهيد به “مظهر ” ميرسيد كه أباجي را مظهر ديانت و إيمان خالص به خدا قرار داده. ماشالله و هزار طيب الله به شخصيت اين بانوي بزرگ.
    فقط كساني كه با فاطمه خانم ارتباط نزديك دارند ميدانند كه اين بانوي بزرگ چه قلب رىؤف و زيبايي دارد. و چقدر با محبت و با شخصيت است.
    آقا مسعود را ميتوان مظهر خانواده دوستي و مرام و انسانيت دانست. او نيز بسيار مطهر و سخت كوش و با اخلاق است.
    آقا محمود بزرگ مردي فكور و دانشمند است و بسيار سر بلند در جامعه و تربيت فرزندان.
    آقا فرخ كه ماحصل تمام مطهران خانواده است. با سني كمتر از ديگر أعضاء خانواده اما با محفوضات و علوم و دانش و اخلاق و دينداري و إيمان خالص به خدا اما نه برگرفته از ميراث پدر كه جوينده در كتب اخلاق و فلسفه و علم و منطق.
    خدا عزت جاري در زندگي اين عزيزان هزار برابر كند.

  • با سلام و خسته نباشيد خدمت آقاى بهروزى گرامي ، و با درود فراوان به عموى ارجمند آقاى مطهر و همسر عزيز و بسيار با محبت ايشان زن عمو حاجيه بي بي طيبه گرامي. اميدوارم همواره شاهد سلامت و توفيق اين عزيزان و خانواده محترمشان باشيم. به ياد دارم كه يكسال عيد نوروز كه ايران بودم و براى عيدديدني به منزل اين عزيزان رفته بودم، زن عموى عزيز چنان سفره هفت سين زيبا و باسليقه اى چيده بودند كه بدون اغراق يكي إز زيباترين سفره هاى هفت سيني بود كه من تا كنون ديده ام.. اميدوارم سايه اين عزيزان بر سر فاميل و خانواده محترمشان بأشد هميشه چهره خندان و رفتار محبت آميزشان را به خاطر دارم. خداوند حفظشان كند.

  • سلام بر جناب بهروزی.دستتان درد نکند.از لطف جنابعالی و عزیزان بزرگواری که خانواده مارا مورد تفقد قرار داده اند،کمال سپاسگزاری را داریم.انشاالله خداوند رحمان، حضرت ابوی و والده مکرمه این خانواده را که حقیقتا ازافتخارات این خاندان هستند راهمچنان سربلند ،باعزت و پرانرژی بدارد و سایه عزیزشان را با وجودگرانقدروالده محترمه تان برسرما باقی نگهدارد.
    از دیگربرادران و خواهران بزرگوار، که ما فرزندان و دوعزیزمان را مورد لطف قرار داده اند بسیار ممنونیم.خدا به همه ایشان سلامتی و شادی عنایت کند….یاعلی

  • به اعتقاد من عموی بزرگوار حاج سید عبدالحسین و زن عموی مهربان حاجیه حباب طیبه نمونه روشن از زندگی مشترک ملکوتی و بی نظیر میباشند که خداوند به فامیل عطا فرموده و فرزندان صالح و نیکوی آنها که حقیقتأ بقول پیغمبر اکرم گلهائی از نوع گلهای بهشتی هستند براستی که افتخار فامیل بوده و خداوند سایه بزرگواری آنها را از سر ما کم نکند.آرزو میکنم سالیان سال از نعمت دیدار آنها برخوردار باشیم . انشاله

  • بی شک کوچه مینا درمجیدیه و خانه ای 2 طبقه دراواسط کوچه که سرشار از صفا و محبت بود فراموش نشدنی است خانه ای که باحضور عمو و آباجی گرامی گرمای خاصی داشت.
    خصوصا برای ما بچه ها که همواره هم لذت سوارشدن براتوبوس های آنزمان و رسیدن از میدان زندان قصر به مجیدیه برایمان دل نشین بود و هم بازی و سرگرمی درون کوچه مینا با سایر بچه ها خصوصا محمود عزیز.
    خوابیدن درپشت بام این خانه برای خود صفایی مضاعف داشت ودرکنار همه ی اینها مطالعه روزانه ی روزنامه توسط عموی گرامی بود که برای من همیشه جالب بود.
    خداوند سایه ی ایندو عزیز را برسرمان مستدام دارد وبچه های بامحبت و گرم ایندو عزیز را سلامتی ببخشد. اینشاا..
    بارها اشتیاق و محبت به فامیل را دراین دو عزیز ازنزدیک دیده ام و چه کسی میتواند سفره هفت سین آباجی و نیز حرارت درگفتار عمو را دربیان شرح حال سادات قیری دیده باشد و تحت تاثیر قرار نگرفته باشد.
    امیدوارم روزی نه چندان دور ما فرزندان بتوانیم مقداری از دغدغه های عمو را دررابطه با شرح حال فامیل و وضعیت قراردادهای منعقد شده با شرکت نفت را برطرف نماییم واینشاا.. پروردگار توفیق استفاده از نصایح ایندو بزرگواررانصیبمان نماید.
    اینشاا..

  • خداي بزرگ تني سالم و دلي شاد به وجود عموعبدالحسين عزيز و آبجي طيبه گرامي عطا كند. در فاميل بزرگ ما داشتن اين دو عزيز مايه افتخاري بزرگ است . سلامت باشند هميشه .

  • محبت تواضع فروتنی وهرچه صفات مثبت سراغ داریددراین خانواده جمع شده است .این خانواده الگویی است ازمتانت وفراگیرنده اخلاق وروشی صحیح برای هرفردموفق درجامعه .خداوندسایه عمومطهروهمسرنازنینشان راازسرماکم نکند

  • به نام خدا
    جناب آقای علی فؤاد ریاضی پور
    سرکار پروانه خانم قیری زاده
    جناب آقای محمد حسبن شریف زاده
    جناب آقای محمد ریاضی پور
    سرکار خانم سیده شهناز شریف زاده
    جناب آقای رضا آباد
    سرکار خانم مریم محمودیان
    جناب آقای سید محمد علی بهروزی
    جناب آقای سید مهرداد قیری زاده
    جناب آقای سید فخرالدین محمودیان

    با سلام و عرض ادب
    از اینکه پدر و مادر گرامی اینجانب و اینجانب و سایر وابستگانم را مورد لطف همیشگی و مستدام خود قرار دادید , تشکر و امتنان می نمایم و از خداوند متعال سلامتی و بهروزی برای خود و خانواده محترمتان آرزو دارم .
    با احترام

Leave Your Comment

Skip to content