موفقیت در انتشار کتاب

 

 

مدیریت سایت سادات قیری موفقیت در ترجمه و انتشار کتاب تقویت نیروی ذهن و روان برای مبتدیان را به آقای سید محمد علی بهروزی تبریک عرض نموده و برای ایشان در تمامی مراحل زندگی آرزوی سلامتی و موفقیت از درگاه پروردگار خواستاریم.
موضوع این کتاب مربوط به تقویت نیروهای ذهن و روان و حس ششم با تمرین ها و دستورالعمل های لازم می باشد که خواندن آن را به تمامی عزیزان توصیه می نماییم.
ضمنا جهت تهیه این کتاب می توانید با شماره ی زیرتماس حاصل نمایید.
09354514601
همچنین قیمت کتاب برای اعضاء فامیل بزرگ سادات قیری با تخفیف ویژه محاسبه خواهد شد.
مدیریت سایت سادات قیری
آبانماه ۱٣٩۵

photo_2016-11-06_22-47-38

Comment (17)

  • درود بر جناب بهروزی فرزانه و فرهیخته!
    این موفقیت شما را ارج می نهیم و به شما افتخار می کنیم. امید است همیشه دست به قلم باشید.

  • از ته دل به شما به خاطر این کار بزرگ تبریک میگم و واقعا برای من باعث افتخاره که شما دایی بزرگ من هستید.امید وارم هزاران سال سایه تون بالای سر همه ما کوچیکترا باشه.دوست دارتان یونس

  • فرزانگانیکه میتوانندیادبودی ازتوانائیهای خودبرای آیندگان بخصوص سادات بزرگ قیری بیادگاربگذارندنشرکتاب یکی ازافتخارات آنهامیباشد.پسرعمه عزیزخوشحالم که فرهیخته بزرگواری چون شماازبستگانم میباشد

  • آقاي بهروزي عزيز و مايه افتخار فاميل ،
    استعداد و خلاقيت شما در نوشتن و ريشه اصلي آن مطالعه زياد شما در اين راه قابل تقدير است . دست مريزاد . خيلي مشتاق مطالعه اين كتاب هستم . لطفا راهنمايي كنيد چطور ميشود اين كناب را تهيه كرد .

  • بهروزى عزيزمان:
    تبريك مرا بابت ترجمه اولين كتابتون بپذيريد و اميدوارم اولين قدم براى رسيدن به قله موفقيت و افتخار باشد.
    خيلى دوستتان داريم و به شما افتخار ميكنيم.

  • جناب بهروزی بزرگ
    انتشار یک کتاب به ظاهر ممکن است ساده بیاید ولیکن زحمات طاقت فرسایی منجر به انتشار یک کتاب میشود .
    همانطور که قبلا هم عرض نموده ام جنابعالی الگوی انرژی مثبت رو به جلو و انگیزه کار و تلاش برای همه جوانان فامیل و البته بنده می باشید .

  • با شعف فراوان انتشار ترجمه شما را تبریک عرض مینمایم . انشاالله فرصتی برای مطالعه آن که بی شک بسیار مفید میتواند باشد دست دهد.
    برای معرفی بیشتر کتاب لطفا توضیحاتی در باره آن بطور مختصر در سایت قرار دهید .
    به امید تداوم این تلاش مفید و والای فرهنگی .

  • از لطف و محبت همه عزیزان سپاسگزارم امیدوارم مشوقی برای جوانان و سایر عزیزان سادات قیری بشود تا فعالیت و خلاقیت را منوط به سن و سال ندانند . بامید خدا و جهت اطلاع عزیزان ترجمه دو کتاب دیگر در دست اقدام است. و عضوی از سادات قیری بودن مایه افتخار و محبت های شما باعث دلگرمی من است. خداوند همه شما عزیزان را بسلامت نگهدارد.

  • سلام دوست ارزشمند و فرهیخته ام , افتخاریست برایم که شما را دوست بنامم . میگویند هر نویسنده با کتابش متولد میشود . تولدتان مبارک . این کتاب چنانچه از عنوانش پیداست کاربردش برای همگان سهل و کارسازست . امیدوارم شانس مطالعه اش را داشته باشم.

  • جناب آقاى بهروزى عزيز و ارجمند انتشار كتاب ترجمه شما را تبريك ميگويم و اميدوارم بزودى شاهد انتشار كتب ديگر شما باشيم. قلم تواناى شما هميشه شگفتي مي آفريند. انتشار كتابتان را به همسر مهربان و محترمتان فرشته خانم نيز تبريك ميگويم. اميدوارم همواره موفق و پيروز و شاد باشيد.

  • بنده هم به اتفاق شهناز،تبریک میگوییم این موفقیت آقای بهروزی اخوی گرامی را ، خوشبختانه کتاب ایشان به دستمان رسید و چه کتاب با ارزشی،است من و هم شهناز داریم از،مطالب این کتاب استفاده میکنیم . برای آقای بهروزی موفقیت بیشتر را خواهانیم

  • احسنت به برادر بزرگوارم . بهتون افتخار میکنم داداش و براتون آرزوی سلامتی و سعادت میکنم .

  • دست شما درد نكنه آقاي بهروزي عزيز براي ارسال كتاب . بسيار بسيار از مطالعه اين كتاب لذت مي برم . به راحتي در زندگي روزمره قابل اجرا هست . امتحان كنيد .

    • بادرودوارزوی سلامتی برای همه عزیزان فامیلم پسردایی فرهیخته ام موفقیت شمادرترجمه ونشراین کتاب ارزشمندرا صمیمانه تبریک میگم وبیشترخوشحال شدم که مژده کتابهای دیگرتان راهم داده اید امیدوارم دراین عرصه فرهنگی مانند همیشه باقلم زیبایتان روزبه روز خوشتر بدرخشید ومابهتون افتخارکنیم پایدارباشید

Leave Your Comment

Skip to content