شجره سادات

قابل توجه

اعضائ محترم فامیل بزرگ سادات قیری :
پروردگار مهربان را سپاسگزاریم که عشق و محبت و همدلی را به ما عطاء نموده و به همین دلیل ودرجهت استحکام بیشترفامیل ، نمونه ای از شجره سادات قیری بعنوان نسخه ای اولیه تهیه و درحال توزیع درمیان فامیل محترم می باشد و خواهشمندیم که در صورت عدم دریافت نسخه مربوط به خانواده خود ، مراتب را اعلام تا ارسال مجدد صورت پذیرد.
ضمنا خواهشمندیم که به نکات ذکر شده دراطلاعیه ذیل توجه فرمایید.
مدیریت سایت سادات قیری
خرداد1395
بسم الله الرحمان الرحيم
اعضاء محترم فامیل بزرگ سادات قیریخواهشمند است قبل إز مطالعه شجره نامه تهیه شده سادات محترم قيري به موارد ذيل دقت فرماييد:
١- طرح شجره تهیه شده تا كنون مشابهي نداشته و برخواسته إز نظر طراح با الهام گرفتن إز منابع متفاوت تهیه گردیده است  ودرنوع خود میتواند اولین باشد.
٢- اين نسخه ، نسخه نهائي شجرنامه سادات محترم قيري نميباشد بلكه  تنها نمونه  أوليه و صرفا جهت رفع إشكالات اطلاعاتي تهیه گردیده است  كه أنشالله به ياري خدا و كمك شما بزرگواران و با مشارکت و حس مسئولیت و علاقه وافر شما به ثبت اصل و نصب محقق خواهد شد. توجه فرماييد انچه كه در اختيار شما قرار گرفته تنها بريده اي از كل شجره نامه سادات قيري است كه اختصاص به خانواده درجه يك شما داشته و صرفا جهت كنترول و بازديد شما آرائه شده و انشالله با همكاري و مساعدت شما نسخه كلي و جامع ان در صورت تمايل شما در اينده نزديك خدمتتان ارسال ميگردد.
٣- عليرغم سعي و كوشش ٤ ساله اطمينان داريم اين شجره نامه اشتباهات نگارشي و اطلاعاتي دارد كه اميدواريم با تلاش و مساعدت شما عزيزان  برطرف گردد..
٤- عكس ها:
الف –  قرار گرفتن عكس هاي شما يا وابستگان درجه يك شما در شجره تنها بنا به خواست و موافقت  شماخواهد بود لذا خواهشمند است در صورت عدم موافقت ما را إز اين موضوع آگاه نموده  تا ضمن پوزش ،  عكس شما يا خانواده درجه يك شما حذف گردد.
ب –  چنانچه عكسي از شما و خانواده درجه يك شما در اين نسخه درج نگرديده به معناي عدم دسترسی به عكس هاي شما عزيزان است. مستدعي در صورت تمايل عكس هاي مورد پسند خود را براي ما ارسال نماييد
پ –  چنانچه عكسي كه از شما و خانواده درجه اول شما درج گرديده به هر دليل مورد پسند شما نمي باشد عذر خواهي ما را پذيرا و  با ارسال عكس هاي مورد پسند خود جهت جابجایی ما را ياري فرماييد.
بديهي است چنانچه در مجموع أكثريت أرا نظر به تهيه شجره نامه بدون عكس داشته باشند  كلا چرخش ما به سمت تهيه شجره نامه بدون عكس يا احتمالا در ٢ نسخه كاملا مستقل با عكس و بدون عكس  خواهد شد.
مستدعي است انتقادات و پيشنادات و همچنين عكسهاي  خود را به طرق زیر ارسال نمایید
Info@sadatghiri.ir
sadat_ghiri@   (کانال تلگرام)
تشكر فراوان و دعاي خير اينجانب تقدیم  تمام عزیزان و افراد دلسوز فامیل  بخصوص جناب آقاي محمد علي بهروزي و برادر بسيار عزيزم سيد مهرداد قيري زاده که همواره بدون همكاري و همفكري تنگاتنگ اين  بزرگان چنین موفقيتی ميسر نميشد
تقديم به پيش كسوتان اتحاد و وفاق فاميلي
مرحوم بزرگوار سيد محمد نبي رياضي پور
مرحوم بزرگوار سيد محمد زمان مطهر
مرحوم بزرگوار سيد محمد تجلي
 يادشان گرامي و مقامشان والاتر باد.
 سيدعلي (رضا) آباد
22

Comment (7)

  • از گردانندگان بابت زحمتی که کشیده شده کمال تشکر را دارد لطفا برای تکمیل کردن آن محلی هم برای درج تاریخ تولد در نظر گرفته شود
    جا دارد از،مرحوم رحمت الله شریف،زاده همچنین آقای سام ناظمی،ودو ست گرامی،ایشان و خانم ها رویا و شهناز که در تهیه اولین شجره نامه نموداری زحمت کشیدند تقدیر و تشکر شود

    • اقا فخرالدين عزيز:
      با تشكر و دعا براي حمايت هميشگي به اطلاع ميرسانم؛
      ١- نظر شما در مورد ذكر سال تولد سادات در شجره نامه قبلا نيز توسط عضو ديگري پيشنهاد گرديد ولي فعلا در نسخه آزمايشي پنهان گرديده تا بعدا اگر چنانچه حساسيت بانوان عزيز اجازه داد ذكر گردد.
      ٢- أسامي عزيزاني كه فرموديد در كتابچه همين شجره نامه با عزت فراوان و تشكر از زحمات آنها ذكر گرديده كه انشالله اين كتابچه به همراه نسخه نهائي شجره نامه و إضافات تاريخي بيشتر و شيرين تر به علاقه مندان درآینده ای نه جندان دور تقدیم خواهد شد.( در صورت تمايل )

      جا دارد با ذكر نام تك تك اين عزيزان سركار خانم شهناز شريف زاده ، سركار خانم رويا قيري زاده، جناب اقاي سام ناظمي زنده ياد و فرزند فراموش نشدني سادات كه براستي اسوه صداقت رفتاري بود سيد رحمت الله شريف زاده و در نهايت جناب آقاي صيادي که زحمت نقش طرح را کشیدند و مهرداد قيري زاده عزيز که درزمینه نوشتاری کمک نمودند قدرداني نموده و إعلام نمايم كه بدون شك طرح و أيده أوليه بر گرفته از زحمات اين عزيزان در نصب سنگ بناي اين شجره نامه بوده است.

  • بسیار کار جالب و نمونه ای است از زحمات زیادی که در این باره تحمل شده قدردانی میکنم بخصوص از ا سید رضا عمو اسماعیل و سایرین امیدوارم این پروژه ماندگار هر چه زودتر محقق شود. انشاله

  • با سلام و تشکر فراوان از تمامی دست اندر کاران. بسیار کار زیبا و جالی است. آیا امکان این است که خانواده درجه یک فرزندان دختر این شجره را (حتی با رنگ و یا شکل متفاوت) اضافه کرد. به همچنین, آیا امکان دارد که هر شخص بتواند مقاله و یا مشخصاتی در مورد خود اضافه کند و با دیگران به اشتراک بگذارد.
    افتخار میکنم که که عضوی از این خاانواده گرامی هستم. با کمال تشکر

  • طرح اولیه با تغییر عکسها به سلیقه خود افراد و تصحیحات گفته شده به شرط همکاری تمام دوستان و کتابچه همراه و مکمل آن کاری بدیع و جالب است.
    به نوبه خود از زحمات همه عزیزان بخصوص آقا رضا ومهرداد وسایر دست اندرکاران تشکر میکنم.

Leave Your Comment

Skip to content