شادباش تولد نوزاد

 

 

به فرخندگی و میمنت در تاریخ ششم فروردین 1395 پروردگار مهربان فرزندی پسر به آقای سروش ناظمی فرزند آقای سیف اله ناظمی و سیده سیما (صدیقه) قیری زاده عطا فرمود که اسم او را الیاس گذاشته اند.
مدیریت سایت سادات قیری از طرف خود و کلیه فامیل و وابستگان این تولد فرخنده را به خانم کریستین مادر و آقای سروش ناظمی پدر نوزاد و همچنین به خانواده های آقای ناظمی و خانم کریستین و نیز بانوی گرامی حاجیه بی بی زری ریاضی بزرگ بانوی سادات قیری ومادر بزرگ نوزاد مبارک باد عرض نموده سلامتی و تندرستی همگان را از خدای بزرگ خواستاریم.
مدیریت سایت سادات قیری
8/فروردین /1395

Comment (8)

  • بدین وسیله تبریکات صمیمانه خود را به کریستین و سروش عزیز، همچنین سیف و سیمای عزیز و مامان تبریک می‌گویم.
    قدمش برای همه‌ی ما مبارک

  • تولد این نوزاد را به سروش و کریستین عزیز و والدین گرامی آنها صمیمانه تبریک می گم و روزهایی خوش همرا با تندرستی در کانون گرم خانوادگی برایتان آرزو دارم.

  • سروش جان نعمت پدر شدن را بهت تبريك ميگم و همينطور به كرستين عزيز و دوست داشتني . قدمش به مباركي و ميمنت . سيما جان و آقاي ناظمي تبريك مجدد به شما عزيزان فاميل .

  • قدم نو رسیده به پدر و مادر عزیزش و پدر و مادر بزرگ های محترم و خاله زری گرامی، مبارک باشد .
    به امید سلامتی و شادکامی الیاس عزیز و سروش و کریستین .

  • Dears kerstin / Soroosh
    Congratulations for the birth of your son. May your heart swell with joy every time he smiles at you or reaches for your finger with his tiny hand.
    Reza. Azadeh

  • سروش عزيز:
    تمامي ورق هاي دفتر زندگيت همچنان با افتخار در حال برگ خوردن است و قدم به قدم مستحكم تر و با شكوه تر اين استحكام و ثبات سكانداري دارد كه نامش سروش بزرگ است. درود بر تو و همت والا و شايستگي فراوان تو كه براستي گلبرگي از نسل نوين سادات قيري هستي.

  • تولدالیاس ناظمی راتبریک گفته وارزوی زندگی خوش وسعادتمندی برای این نورسیده را از خدای متعال خواستارم.

  • با کمال تشکر از فامیل و دوستان محترم. از پیامهایتان بسیار متشکر. خدا را شکر الیاس و کرستین هر دو سالم و سرحال هستند. با آمدن الیاس هر دو مان حسابی سر گرم و مشغول هستیم. بیدار شدن هر دو یا حداکثر سه ساعت و شیر دادن و تمیز کردن بچه برای هر بار یک ساعت کار ساده ای نیست, ولی پر لذت ترین و جالبترین کاری است که تا به حال انجام دادیم. مخصوصا وقتی که الیاس لبخند میزند یا فقط آرام به صورتمان نگاه میکند.
    همیشه خوب و سلامت باشید

Leave Your Comment

Skip to content