شـــادبـــاش ســـالـــروز تـــولـــد اعضا در مـــــــــــــاه فروردین

 

 

متولدین عزیز فروردین ماه

با عرض تبریک به مناسبت سالروز تولد شما عزیزان مندرج در لیست زیر، هیئت موسس سایت سادات قیری افتخار دارد که تولد شما را که بشارتی بر موفقیت و اعتلای آوازه سادات قیری است مبارک باد عرض نموده ، برای شما و خانواده محترم  آرزوی سال و سالیانی توام با شادی و پیشرفت را از خدای منان آرزو می نماییم.

همچنین درخواست داریم که چنانچه نام شما عضو عزیز و یا یکی از عروس ودامادهای فامیل و فرزندان دلبندشان و آشنایانی را که از سادات قیری می باشند و در این ماه به دنیا آمده ولی نامشان در جدول فوق درج نگردیده اند می شناسید ،موضوع را با ذکر نام و تاریخ کامل تولد به آدرس زیر اعلام نمایید.

ضمنا جهت ارسال پیامهای تبریک شخصی میتوانید به قسمت لیست اعضاء مراجعه و به آدرس الکترونیکی فرد مورد نظز ایمیل ارسال نمایید.
از همکاری تمامی عزیزان پیشاپیش سپاسگزاریم.
Info@sadatghiri.ir
مدیریت سایت

[ws_table id=”2″]

Comment (10)

  • خيلي قشنگه كه آدم تولدش تو فروردين ماه باشه. تولد همتون مبارك واقعا مبارك باشه. نوروز دل تون مستدام.

  • اول همه سال نو همگی مبارک و در ادامه تولد همه عزیزان فروردینی به خصوص دختر نازنین و گلم تبریک میگویم❤❤❤.همیشه دلتون بهاری باشه

  • به تمام فروردین ماهی ها تبریک میگم سلامت و شاد باشید مخصوصا داداش گلم سید مصطفی قیری و پدر عزیزم سید مهدی قیری و از خدای مهربان عمر با عزت برایتان آرزو میکنم
    ❤❤❤❤❤❤

  • فرارسیدن سال نو را به همه تبریک گفته و آرزوی سعادت و سلامتی و شادی از خداوند منان خواهانم.
    زادروز همه متولدین فروردین را تبریک می گویم

  • سالروز تولد تمام عزیزان را تبریک عرض نموده و آرزومند طول عمر همراه با سربلندی و سلامتی برای فروردین ماهی های عزیز میباشم .

  • درود فراوان بر خاندان سادات قیری!
    زادروز عزیزان فروردینی را شادباش گفته و برای همگی آرزوی تندرستی و شادکامی و درازای زندگی را می نمایم. جشن زادروز شما در نوروز و بهار است ، امید است همیشه بهاری باشید.

  • تولدتان مبارکباد خصوصا دختر عزیزم مهشاد و امیدوارم سالیان سال به خوشی و تندرستی از زندگی لذت ببرید.
    اینشاا..

  • تولد همه عزیزان فروردینی مبارک همگی تندرست و شادمان باشید انشاله

Leave Your Comment

Skip to content