فـــــن سخنـــــــــــــوری در گـــــــــــردشــــــــــگری (نوشتــــــــــه ی مهســــــــــا مطهـــــــــر)

 

 

اعضاء محترم فامیل سادات قیری:

با کمال مسرت به آگاهی شما فامیل عزیز میرسانیم که افتخاری دیگر توسط یکی از جوانان پویای این فامیل به رشته ی تحریر درآمد و طی آن خانم مهسا مطهر از جوانان فعال درزمینه ی کار و زندگی و علاقمند به سربلندی و اتحاد سادات قیری وعضو هیئت راهبردی سایت موفق به تحریر کتابی درزمینه ی فن سخنوری گردیده است.

براساس نوشته ی مولف:

این کتاب ( فن سخنوری در گردشگری ) برای بالا بردن مهارت خوانندگان در رابطه با سخنوری نگاشته شده، در آن خواننده با فرآیندهای ارتباط و آنچه در ارتباط موثر می گذرد آشنا می شود، سپس به مراحل پیش از سخنرانی و نحوه آماده سازی سخنرانی پرداخته می شود، پس از آن با یک ساختار ساده نحوه ارايه سخنراني مطرح می شود. با اینکه رویکرد مثالها و بخشهای کوچکی از کتاب به راهنمایان گردشگری می پردازد ولی برای هر کس که می خواهد با قواعد ساده ارائه سخنرانی آشنا شود مفید خواهد بود.

ضمن تبریک و شادباش به مناسبت این موفقیت فرهنگی به نامبرده و همسر گرامیشان وآرزوی موفقیت های بیشتر برای تمامی جوانان  فامیل و اعتلای نام سادات قیری خواهشمندیم درصورت نیاز به تهیه کتاب با نامبرده تماس و یا از طریق ایمیل به آدرس زیر درخواستخودرا اعلام نمایید.

مدیریت سایت سادات قیری

مهرماه1393

Info@sadatghiri.ir

 

IMG_20151118_085240

Comment (8)

  • من از آن حسن روز افزون كه يوسف داشت دانستم
    كه عشق از پرده عصمت برون آرد زليخا را
    لسان الغيب

  • خبر مسرت بخشی بود . موفقیت جوانان فامیل باعث دلگرمی و افتخار برای تمام اقوام میباشد . چنانکه آقا رضا نوشته از یکی دو مورد از نوشته های ایشان مشخص بود که استعداد خوبی دارند ولی افسوس که در سایت کمتر نوشته هایشان را میبینیم .
    چاپ کتاب را به مهسا خانم تبریک گفته و به امید نگارشهای آینده ایشان هستیم .
    از این فرصت استفاده نموده و متقاضی یک جلد از این کتاب میباشم ، لطفا جزییات خرید آنرا اطلاع دهید .

  • درود بر همگی خاندان سادات قیری!
    من نیز بنوبه خود این موفقیت و توانایی شما را به خودتان،پدر و مادر و همسر گرامیتان از صمیم قلب تبریک گفته و منتظر خبر های مهم تر و بزرگ تری از شما هستیم.امثال شما جوانان مایه افتخار و مباهات فامیل هستید.

  • به به به مهسا خانم گل سادات قیری تبریک و آرزومندم شاهد موفقیت های بیشتر شما باشیم آفرین بر شما و تبریک به عمو پرویز و ناجحه خانم و آقا حمید عزیز همسر گرامی شما و همه فامیل

  • مهسا جان تبريك ميگم ، با آن قدرت قلم منحصر به فرد اين كتاب بايد خيلي خواندني باشد . موفق باشي در تمامي مراحل زندگي ات .

  • مهسای عزیزم از صمیم قلبم بهت تبریک میگم ، تو همیشه باعث افتخاری . از دور روی ماهتو میبوسم و آرزوی موفقیت روزافزون را برات دارم

Leave Your Comment

Skip to content