شـــادبـــاش ســـالـــروز تـــولـــد اعضا در مـــاه آبـــــان

 

 

متولدین عزیز آبان ماه

با عرض تبریک به مناسبت سالروز تولد شما عزیزان مندرج در لیست زیر، هیئت موسس سایت سادات قیری افتخار دارد که تولد شما را که بشارتی بر موفقیت و اعتلای آوازه سادات قیری است مبارک باد عرض نموده ، برای شما و خانواده محترم و اعضاء محترم و منسوبین عزیز سادات قیری، آرزوی  سال و سالیانی توام با شادی و پیشرفت را از خدای منان آرزو می نماییم.

همچنین درخواست داریم که چنانچه نام شما عضو عزیز و یا یکی از فامیل و آشنایانی را که از سادات قیری می باشند و در این ماه به دنیا آمده ولی نامشان در جدول فوق درج نگردیده اند می شناسید ،موضوع را با ذکر نام و تاریخ کامل تولد به آدرس زیر اعلام نمایید.
از همکاری تمامی عزیزان پیشاپیش سپاسگزاریم.
Info@sadatghiri.ir
مدیریت سایت

[ws_table id=”8″]

Comment (6)

  • سال روز تولد تمام عزیزان را در طول آبان ماه تبریک عرض نموده و آرزومند سلامتی و موفقیت برای تمام متولدین عزیز سادات درآبان ماه ، هستم .

  • با درود فراوان به خاندان بزرگوار سادات قیری!
    سالروز متولدین عزیز آبان ماه را به همگی تبریک گفته و آرزوی تندرستی و سرفرازی برای تک تک آنان را دارم.

  • تولد همه ی آبان ماهی ها مبارک باد خصوصا همسر عزیز و مهربانم رزی که همچون نامش لطافت و با وجوش گرمی و آسایش به خانه مان بخشیده و دختر باهوش و مهربان یاسمن که بوی عطر وجودش شادی بخش زندگی من شده است.
    آبان برای من مفهموم بهار را دارد چرا که تکیه گاهم نیز دراین ماه متولد گردیده.
    برادرم محمد تولدت مبارکباد.

  • Ba doroode faravan be hamegie famile azizam sadate mohtarame Ghiri, tavalode aban mahi haye aziz mobarak bad, hamchenin pesaram Bardia Mehrzad. Omidvaram tamame roozhaye zendegiton sarshar az shadi va salamati bashe. Piroz va movafagh bashid.

  • به همه این عزیزان به خصوص عمویم سیدمحمد اخلاقی فرزند سیدمهدی و پسر عمویم سیدامیرعلی فرزند سسیدمجتبی تبریک عرض می کنم.

Leave Your Comment

Skip to content