سامانه پیامکی سادات قیری‎

 

 

فامیل محترم سادات قیری:

شاید طی چند روز اخیر پیامک هایی با مضمون سادات قیری دریافت نموده باشید که باعث تعجب نیز گردیده باشند ولی به آگاهی شما بزرگواران می رسانیم که پیرو عهد و پیمان خدمت گذاری موسسین سایت سادات قیری به شما فامیل محترم ، خدمتی دیگر نیز به سرانجام رسید وهمانا راه اندازی سامانه پیامکی سادات قیری می باشد و امید آن داریم که با کمک این سامانه اطلاعات واخبار این فامیل محترم دراسرع وقت به اطلاع شما بزرگواران رسیده وگامی دیگر درجهت اتحاد ونزدیکی به هم برداشته باشیم. اینشاا..

جهت آگاهی بیشتر شما عزیزان موارد زیرتقدیم می گردند:

1- این سامانه قابلیت برنامه ریزی داشته وکاملا هوشمند خواهد بود و در آتیه ای نزدیک شاهد اطلاع رسانی های بسیار خوب وبموقع در مناسبت های مختلف خواهیم بود.

2- این سامانه قابلیت ارسال و دریافت پیامک را دارد لذا درصورت تمایل می توانید از این طریق نیز با سایت سادات قیری درتماس بوده ونقطه نظرات خود را ارسال نمایید.

3- براساس مصوبه هیئت راهبردی سایت سادات قیری حدود و چارچوب ارسال پیام ها به اعضاء محترم کاملا مشخص گردیده که متعا قبا”به آگاهی شما خواهیم رساند.

4- هرچند تلاش گردیده تا بیشترین شماره های همراه شما عزیزان گردآوری گردد ولی قطعا افرادی هستند که هنوز نتوانسته ایم شماره همراه آنها را جهت درج در سامانه پیامکی سادات گردآوریم ، لذا از این عزیزان که تا به حال پیامکی ازاین سامانه دریافت ننموده اند تقاضا داریم که درصورت تمایل نام ونام خانوادگی وشماره ی همراه خود را به آدرس زیرایمیل ویابه شماره ی 50002655020 پیامک نمایید.
Info@sadatghiri.ir

5- یادآوری می گردد که پیامک ها برای بعضی از عزیزان نیز به دلیل اینکه خود فرد انصراف خود را ازدریافت پیامکهای تبلیغاتی به اپراتور مربوطه اعلام نموده است ارسال نخواهد شد واین دسته از فامیل جهت بهر وری از سامانه پیامکی سادات قیری می بایست درابتدا نسبت به رفع بلوک پیامک ها ازطریق اپراتور مربوطه اقدام نمایند.

6- این سامانه مخصوص اعضا یی است که درکشور عزیزمان ایران اقامت داشته وامکان ارسال پیامک برای عزیزان فامیلی که درکشورهای دیگر اقامت دارندمتاسفانه فعلا مقدور نیست.

7- دریافت این پیامک ها هیچ گونه هزینه ای برای دریافت کنندگان پیامک ها به دنبال نخواهد داشت.

امید آن داریم که باکمک شما فامیل بزرگ ومحترم وپشتیبانی هایتان بتوانیم خدماتی بسیار بهتر وبه روز تر ودرخور نام بزرگ سادات قیری برداشته وشاهد اتحاد و یکپارچگی بیشتر میان این فامیل باشیم.

موسسین سایت از زحمات هیئت راهبردی سایت سادات قیری در تدوین راهبرد سامانه و نیز جمع آوری اطلاعات اعضاء کمال تشکر وقدردانی را داشته وامید داریم که به کمک این عزیزان گامهای موثرتری برداریم.

باآرزوی توفیق وسربلندی برای سادات قیری

سید علی(رضا)آباد – سید مهرداد قیری زاده
شهریور 1394

Comment (8)

  • خدا شما دو نفر را برای سادات قیری حفظ کند . انشاالله که همچون سایت سادات عامل همبستگی و نزدیکی بیشتر اعضای سادات باشد .

  • به به تبریک و تشکر از هیئت موسس این هم افتخاری دیگر برای سایت است خدا را شکر دست شما درد نکند به احتمال زیاد اینک راه های ارتباطی خیلی بهتر میشود خدا قوت اجرکم عنداله

  • پیامهای ارسالی ازسوی کاربران به سامانه پیامکی :

    1 – با سلام به همه عزیزان خدوم سایت و آرزوی توفیق روز افزون لطفا در رابطه با زندگینامه خدمات و رشادتهای مرحوم حاج سید مهدی مطهر تحقیق و کنکاش ودر سایت درج نمایید با تشکر فخرالدین اخلاقی
    1394/06/30 13:215

    2- باسلام باتشکر فخرالدین قیری زاده
    1394/06/30 15:50

  • با سلام و تواضع :
    دوستان مهرداد خيلي براي اين كار صادقانه و با انگيزه زحمت كشيد. من در جريان تلاش شبانه روزي او بودم. شخصاً دلم ميخواد كه يه تشكر خاص از او بكنم.
    مهرداد جان واقعا خسته نباشي و دستت درد نكنه.
    سپهر عزيز هيچ كدام از اين فعاليت ها به ثمر نرسيده مگر با لطف و محبت تو. خدا انشالله خوشبختت كنه. تو خيلي خوبي.

  • با سلام به فامیل محترم سادات قیری و مدیران محترم سایت!
    با عرض تبریک برای این امکان تازه و تشکر از افرادی که در این زمینه تلاش نموده اند . به امید موفقیت های بیشتر

  • به به چه خبر خوبي ! انشالله روز به روز شاهد پيشرفتهاي روزافزون سايت مبارك قيري باشيم. آقا مهرداد خسته نباشي و دست مريزاد! واقعا آباد بون اي قيري ون !

  • امیدوارم که این روش ارتباطی نیز بتواند باعث همبستگی هرچه بیشتر سادات محترم قیری گیرد که همانا آرزوی همگی ما است.

  • روز بروز فعالیتی افتخارآمیزدرجهت انسجام بیشترسادات بزرگ قیری انجام میشود که درخورستایش است .دست شمامتفکرین بزرگواردردنکند

Leave Your Comment

Skip to content