اهمیت سایت سادات قیری

 

 

بر همگان روشن است که از زمان تاسیس سایت سادات قیری به همت موسسین عزیز تحولی در روابط و تبادل نظرات فامیل و منسوبین عزیز صورت گرفته است. روی سخنم با عزیزانی است که معیار اهمیت سایت را با سایر سایت های اجتماعی از قبیل فیس بوک و وایبر و غیره ارزیابی میکنند. باید توجه داشت که سایت سادات قیری ماهیتأ خانوادگی بوده و دارای حریم و چهارچوبی اختصاصی است که کاملأ با سایر سایت ها تفاوت دارد.
همانطور که شما در جمع خانواده تان هر یک بکاری مشغول است که این روزها عمدتأ موبایل یا تلویزیون و غیره نقش بسزائی ایفا میکنند و فقط در موارد خاصی گفتگوی رودر رو ایجاب میکند، در نتیجه اگر شما روزی احساس کردید دلتان میخواهد از تولد دوست و آشنائی با خبر شوید یا از شجره فامیلی اطلاعاتی بدست آورید یا پیغام محبت آمیزی بفرستید یا از فامیل با خبر شوید یا پیشنهادی دارید که کلأ به خانواده و فامیل مرتبط میشود، در آنصورت اهمیت سایت پدیدار میگردد. مسلمأ سایت های مچازی فیس بوک و وایبر و غیره بدلیل تنوع موضوعات که اکثرأ مربوط به روابط خانوادگی نبوده و عمدتأ سرگرم کننده هستند نمیتواند معیار اهمیت سایت سادات قیری باشد. درست مثل یک میهمانی خانوادگی در مقایسه با تجمع خیابانی.
بهر حال من معتقدم که معیار سایت سادات قیری تعداد روزانه کاربران مثل سایر سایت ها نیست بلکه اگر حتی یک کاربر ضرورت آنرا حس کند، هیئت موسس را خوشحال و به مفهوم و معنای معنوی سایت کمک کرده است و اگر همگان سری به سایت بزنند چه بهتر از این.
با تقدیم احترام :

سید محمدعلی بهروزی

تیرماه 1394

Comment (3)

  • مطلب درج شده از طرف بهروزی عزیز مصداق این مثل است که:
    ( هرچیز بجای خویش نیکوست )
    مسلما مقایسه سایت سادات با شبکه های اجتماعی جهانشمول و عمومی امر درستی نیست و سایت سادات شخصیت و کاربرد خاص خود را دارد ولی میتوان با توجه بیشتر جوانان فامیل و اعضاء ساکن شوشتر پربارتر و شکوفاتر شود به عنوان مثال جوانان عزیز فامیل میتوانند پیامهای ردوبدل شده بین خود را بجای شبکه های اجتماعی از طریق سایت ارسال نموده و ارتباط بگیرند و یا اعضای محترم ساکن شوشتر با توجه به زندگی در شوشتر و نزدیکی به مسائل روز و وقوف بیشتر به تاریخ و جغرافیای شوشتر مشارکت ببیشتری در پرمخاطب شدن سایت و کثرت مراجعه به آن داشته باشند. درج شدن مطالب جالب و جذاب مربوط به شوشتر میتواند مخاطبان آن را در سراسر جهان بیشتر نموده و سایت را پربارتر نماید چنانچه اکنون هم بعضی از مطالب مندرج در سایت در وبلاگها و سایتهای دیگر به اشتراک گذاشته میشود .
    به امید عنایت بیشتر از طرف جوانان و اعضای ساکن شوشتر .
    با احترام . علی فواد ریاضی پور

  • با درود فراوان به همه فامیل!
    با تشکر از رهنمود های آقا بهروز در تشریح اهداف و تفاوت های سایت خانوادگی با شبکه های اجتماعی.ولی به نظر اینجانب بیشتر کردن جنبه های سرگرم کننده و جذاب می تواند آمار مراجعه کنندگان را بیشتر کند. مثلا برخی مطالب کوتاه و آموزنده که در شبکه های اجتماعی وجود دارد می تواند در سایت هم باشد تا گرایش و توجه به آن بیشتر شود.

  • باتشکر فراوان از جناب آقای بهروزی .
    درج مطلب جنابعالی بسیار سودمند و پیامی مهم برای کلیهء خانواده ایست که در روابط درون خانه گرفتار این معظل می باشند . امید است که ارتباط خانوادهء معظم سادات قیری بویژه جوانان عزیز و غیرت مند با سایت هر بیشتر و مستحکمتر گردد .

Leave Your Comment

Skip to content