اطلاعیه شماره 2 (هیئــــت راهبــــردی سایــــت ســـادات قیـــری)

اعضاء محترم سادات قیری
باسلام
احتراما همانگونه که در اطلاعیه قبل به آگاهی شما بزرگواران رسید، قرار است به لطف و یاری پروردگار مهربان اولین جلسه هیئت راهبردی سایت سادات قیری در آینده ای نزدیک برگزار و طی این گردهمایی مسائل فنی ، اجتماعی و فرهنگی سایت سادات توسط شما بزرگواران و با بحث و گفتگوهای تخصصی بررسی و بهترین راهکارها برای هر چه پویاتر شدن سایت و مسئولیت های مختلف در آن تصمیم گیری گردد لذا از آنجا که برگزاری این جلسه نیاز به مقدمات داشته ، باردیگر از شما عزیزان وبزرگوارانی که صاحب ایده و نظر بوده وتوانایی کمک ومساعدت به رشد این نهال تازه روییده را دارید،درخواست می نماییم تا باحضورسبزتان شاهد شکوفایی هرچه بیشتر سایت سادات قیری باشیم. اینشاا..
افرادبا افکارمتعدد ومختلف ، ایده ها وراهکارهای بیشتری به همراه خواهند داشت.
شایان ذکراست که جهت ثبت نام می توانید به بخش( تماس باما) وقسمت (تماس بامدیر) درسایت سادات مراجعه وتقاضای خودراارسال نمایید.
بدیهی است بدلیل تصمیم های گرفته شده ، نام افراد شرکت کننده ومتقاضی، تا پایان مهلت ثبت نام همانا پایان روز26/اردیبهشت/94 درسایت درج نخواهدشد.
منتظر حضورپررنگ شما عضو پویا ودلسوز وصاحب نظر هستیم.
فرزندان کوچک شما
سیدعلی آباد – سید مهردادقیری زاده
19/اردیبهشت/1394

Comment (1)

  • با درود به مدیران محترم و سپاس از زحمات خستگی ناپذیر آنها!
    امیدوارم که همگی اعضا با احساس مسولیت و شرکت فعال ،بستری برای شکوفایی سایت تدارک ببینم و بخصوص از جوانان برومند انتظار میرود که با نیروی جوان و خلاق خود پیشقدم شده و نقش فعال و پر رنگی بازی کنند.

Leave Your Comment

Skip to content