اندرزی مختصر و مخلصانه

رابطه نتیجه با عملکرد.
برای اینکه بدانیم عملکردمان در زندگی درست یا اشتباه بوده، باید به نتیجه اعمالمان نگاه کنیم. خوب یا بد، موفقیت و شکست، کامیابی و ناکامی، همه چیز به عملکرد ما مربوط میشود. اگر از زندگی راضی هستید اگر از موقعیت بچه ها احساس شادی میکنید، اگر از وضع روحی روانی و اجتماعی لذت میبرید، اگر از احترام و علاقه دیگران برخوردارید، و هزاران اگر خوب و رضایت بخش دیگر، همه و همه به عملکرد ما بسته گی داشته است و متاسفانه برعکس آن هم صادق است. بیائید لحظه ای به آنچه که الان هستیم بدقت نگاه کنیم و توانائی ها را در تغیر عملکردها جستجو نموده، برای آینده ای بهتر بکوشیم. انشاله.
ارادتمند :

سید محمدعلی بهروزی

اردیبهشت 1394

Comment (2)

  • استاد عزیز آقا بهروز ! از پند و اندرز شما ممنون و متشکریم ، نهایت سعادت هر کس احساس آرامش و رضایت نفس است و چه بهتر که پس از گذران عمر با لبخندی به گذشته بنگریم و از عملکرد و سعی و تلاش خود در طول عمر احساس خوبی داشته باشیم و اگر اطرافیان قدر ندانند و یا اندیشه های والا را درک نکنند این دیگر مشکل خودشان است و امیدواریم همگی به راه راستی و درستی هدایت شده و عرض خود را نبرند و زحمت ما را ندارند.

  • با تشکر از بهروز عزیز:
    شاید یکی از مهمترین مسائل زندگی هرفرد پذیرفتن مسئولیت پیروزیها و شکستهای زندگی خودش میباشد. بسیار کسان را دیده ام که کینه های چندین ساله ای در دل دارند و این کینه بنیان آنها را به باد میدهد ولی نتوانسته اند مسئولیت عمل خود را در بوجود آمدن چنین کینه ای درک کنند و لاجرم در سوز و گداز هستند . شاید رمز خوشبختی انسانها در همین نکته باشد که هر کس مسئول شادی و غم و کیفیت زندگی خودش میباشد . و جالب همان نکته ای است که بهروز جان مطرح نمود ه ای که همانا قدرت تغییر دادن خود و به طبع آن تغییر دادن زندگی از بدیها به خوبیها و خوشبختیها است .
    به قول شاعر : چون نیک نظرکرد پر خویش برآن یافت – گفتا زکه نالیم که از ماست که برماست .

Leave Your Comment

Skip to content