بخش ارسال ایده ها و نظرات و مطالب

 

به بخش ارسال ایده، پیشنهادات و نظرات خوش آمدید.

ایده و پیشنهادات شما راهگشا و شتابدهنده ما در مسیر بهتر ساختن شجره نامه و تکمیل وب سایت سادات قیری است. انتقادات شما سروران باعث اصلاح کجی ها و کاستیهای ما و محکم گام برداشتن در مسیر پیشرفت ماست.

خواهشمند است ضمن تکمیل فرم زیر، در صورتی که تمایل دارید می توانید مشخصات تماسی خود را پر نمائید تا در صورت لزوم با شما تماس گرفته شود.همچنین در صورتیکه مقاله و یا نظر و پیشنهادی دارید و یا هرگونه مطلبی و یا عکسی و یا اسنادی مرتبط با خاندان و خانواده بزرگ سادات قیری دارید و می خواهید به آرشیو مطالب سایت اضافه نمایید و یا آنرا با ما در میان بگذارید بسیار خوشحال و خرسند می شویم.

اگر شما عکس و یا تصویر قدیمی و به یادماندنی از آلبوم خود دارید و میخواهید آن عکس و یا تصویر را برای سایت خانوادگی سادات قیری ارسال نمایید لطفا از طریق لینک زیر به صفحه عکسهای ارسالی کاربران مراجعه نمایید و عکس را ارسال نمایید.

ارسال عکس

با ما در تماس باشید، کوچکترین و کوتاهترین مطالب و یا حتی ساده ترین ایده ها و یا پیش پا افتاده ترین عکسها برای ما بسیار ارزشمند و گرانبها هستند و این شما هستید که می توانید به ما در تکمیل مطالب و اسناد و آرشیو خانوادگی سادات قیری کمک نمایید.

sadat-website-ideh-nazarat-nomobile

[CONTACT-US-FORM]

Comment (8)

  • با درود فراوان به تمام شوشتریان و بخصوص سادات قیری .بدینوسیله شعر دیگری از استاد محب با صدای خودشان تقدیم میگردد. انشاالله که مقبول افتد .لارم به ذکر است که این فایل از سایت انجمن شوشتریها گرفته شده است .

  • با درود به روان درگذشتگان شعر پیوست از مرحوم عیدی شیرافکن شاعر شوشتری میباشد که این شعر نیز از سایت انجمن شوشتریها دانلود شده است . اگر میتوانید هنگام گوش دادن به ان نخندید. به امید انکه همواره شاد باشید .

  • به آقا رضای محمودیان عزیز:
    با خوش آمد گویی به شما . خبر جالبی راجع به مسجدسلیمان دادید با اینکه معمولا اخبار مربوط به مسجدسلیمان را دنبال میکنم از این مطلب خبر نداشتم ایکاش تاریخ برگزاری جلسه مذکور را هم نوشته بودید . به هر حال از اطلاع رسانی شما به عنوان یک متولد شده در مسجد سلیمان کمال تشکر را دارم به امید اینکه ما را از دانسته هایتان بی نصیب نگذارید.

  • آقا رضای عزیز مطلب جالبی بود تا بحال ندیده بودم. دستت درد نکنه.جالب است که تاریخ نفت در خاورمیانه با تاریخ فامیل ما گره خورده است .

  • از همه جا خبر
    جشن تولد صد سالگی و فوق لیسانس در 98 سالگی خانم نولا اوکس در سال 1911 میلادی ( 1290 خورشیدی ) در ایالت کانزاس در غرب میانه آمریکا چشم به جهان گشوده و اکنون 104 سال سن دارد و در حال حاضر صاحب 13 نوه و 15 نتیجه است و هنگامی که در نوامبر سال 2011 میلادی یعنی سه سال پیش ، صدمین سال تولدش جشن گرفته شد ، وی دانشجوی فوق لیسانس دانشگاه ” فورت هایس ” ( اف اچ اس یو ) ایالت کانزاس بود.
    خانم اوکس در سال 1930( 1309 خورشیدی ) و سپس با آقای ورنون اوکس ازدواج کرد و صاحب چهار فرزند پسر شد اما تحصیلات دانشگاهی را تمام نکرد و سپس در سال 1972 ( 1351 خورشیدی ) و بعد از فوت همسرش آقای ورنون اوکس باردیگر وارد دوره لیسانس دانشگاه کالج ” داج ” در شهری به همین نام در ایالت کانزاس شد و دوره لیسانس ناتمام خود را در این دانشگاه به پایان رساند و موفق به اخذ درجه لیسانس شد .
    خانم نولا اوکس در چهاردهم ماه مه سال 2007 میلادی ( 26 اردیبهشت 1386 ) نام خود را به عنوان پیرترین فارغ التحصیل0 ( 96 سال ) دانشگاه در کتاب رکوردهای ” گینس ” به ثبت رساند و سپس در کنار جوانترین نواده خود خانم الکساندرا اوکس 21 ساله به تحصیل در دوره فوق لیسانس فورت هایس مشغول شد و در صد سالگی موفق به دریافت مدرک فوق لیسانس از این دانشگاه شد .
    وی به خبرنگاران گفت : قصد دارد اگر عمری باقی باشد دکترای خود را نیز بگیرد ، وی پس از اخذ درجه فوق لیسانس مدتی به عنوان ” درس یار ” یا ( تیچینگ اسیس تنس ) در دانشگاه فورت هایس مشغول تدریس شد.
    آنچه بیش از رکورد های خانم اوکس حائز اهمیت است اراده قوی نامبرده است که با پیمودن مسافتی حدود 140 کیلومتر از مزرعه خانوادگی اش به دانشگاه فورت هایس می رفت تا دوره ناتمام لیسانس خود را با جهش زیادی به اتمام رساند ، عنوان زن سال و رهبری زنان ایالت کانزاس از سوی فرماندار این ایالت به خانم نولا اوکس نیز اعطا شده است .

Leave Your Comment

Skip to content