اطلاعیه جدید فراخوان عکس و تصاویر به یاد ماندنی

 

 

اعضاء محترم سادات قیری:

خدا را شاکریم که توانستیم خدمتی دیگر انجام داده و امکانی دیگر در سایت سادات قیری قرار دهیم و از این پس شما عضو محترم سایت و کلیه اعضاء سادات قیری میتوانید عکس های تاریخی و به یادماندنی خود و پیشینیان را پس از اسکن نمودن به طور مستقیم درسایت آپلود نموده و برای مدیریت سایت ارسال نمایید تا پس از بررسی و درصورت امکان افزایش کیفیت چنین عکسهایی تاریخی، جهت بازدید سایر اعضاء در سایت درج گردند.

لذا از شما تقاضامندیم تا ما را در امر جمع آوری و آشنا نمودن قشر جوان فامیل با چهره هایی که اکنون در میان ما نیستند و نیز ثبت وقایع زیبایی که در زندگی هر عضو اتفاق افتاده و میخواهد دیگر اعضاء را در این شادی سهیم نماید کمک و یاری نموده و نسبت به ارسال عکس و تصویرهای خود اقدام نمایید.

شما می توانید تصاویر و عکسهای خود را از طریق گزینه های زیرمستقیما برای ما ارسال نمایید

عکسهای ارسالی می بایست با فرمت رایج و استاندارد ارسال شوند.

تصاویر پس از بررسی جهت افزایش کیفیت وفرمت سازی باسایت در بخش مرتبط برای بازدید عموم منتشر می شوند.

[ngg_uploader]

 

علاوه بر فرم ارسال و آپلود عکس بالا شما می توانید به قسمت گالری تصاویر و عکس ها و یا از طریق فرم تماس با ما و یا بخش اصلی سایت مراجعه و در انتهای صفحات موجود در بخش ارسال نظر در پایین صفحات، نسبت به ارسال تصاویر خود اقدام نمایید. تعدادی از تصاویر نیز توسط اعضاء محترم سایت از طریق بخش ارسال نظر در پایین همین صفحه ارسال شده است و قابل مشاهده می باشند.

مدیریت سایت سادات قیری

Comment (9)

  • قدام موثر و بجایی است دست گردانندگان درد نکنه عکس ها یادآور خاطرات و نشان از زنده بودن را دارد به لحاظ مشکلات افراد فامیلی وجود دارند که دهها سال است که ملاقات حضوری با آنها نداریم ولی عکس ها میتواند همواره حضور آنها را در بین خودمان داشته باشد لذا فقط به عکس های قدیمی اکتفا نشود و عکس های جدید را هم در نظر بگیریم اگر این توانایی باشد که هزاران عکس ارسالی از موبایل و یا دورین های عکاسی در اختیار اعضاء در فایلی برای عموم قابل استفاده باشد و هم چنین عکس های خاطره انگیز گذشته که دیگر تکرار نخواهند شد جای عرض دست مریزاد به متولیان امر را دارد

    • آفرین فروغ عزیز و خوش ذوق خیلی عکس جالب و زیبائی است و no comment آن هم چقدر پر معنا است بتو و رضا جان تبریک میگم انشاله همیشه در کنار خانواده شاد و تندرست باشید.

  • ازراست به چپ:
    مرحوم سید نورالدین محمودیان – مرحوم سید محمد(مهدی) ریاضی – مرحوم سید جعفرمطهر
    روحشان شاد ویادشان گرامی

  • اقدام کاملا”شایسته و بجاییست. ،فقط بنظر می رسد که با عرض معذرت حجم عکس ها خیلی بالاست که بخاطر سرعت پایین اینترنت،زمان ریادی برای بالا آمدن آن ها و دیدنشان طول می کشد.بنابراین بنظر بنده بهتراست که بزرگواران ما که عکس می فرستند زحمت دیگری بکشند و سایز عکس ها را با نرم افزار (Paint) که در تمام سیستم ها موجود است به اندازه ی حدودا” 50%تغییر داده یا Resizeکنند تا نه اندازه ی تصویر کوچک شود و نه بالا آمدنش طول بکشد.ممنون و عزت همه زیاد .

  • ازچپ به راست آقایان:
    حاج سید حسن میهنی , سید محمدعلی اخلاقی , سید عباس مهینی , نوروز ۹۳ اصفهان

Leave Your Comment

Skip to content